Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، چهارشنبه‌شب در بجنورد به خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۸ هزار متقاضی دریافت تسهیلات بازآفرینی به بانک معرفی شده اند و ۶ هزار نفر هم کارهای مربوط به انعقاد قرارداد را انجام داده و مابقی در مرحله فرآیند تکمیل مدارک هستند.

سیدمحمد پژمان افزود: باید اطلاع رسانی در باره اجرای طرح های بازآفرینی شهری و پرداخت تسهیلات به مردم، افزایش یابد و مردم جدی تر وارد این عرصه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گلایه مندی مردم از هزینه های زیاد دریافت انشعاب از دستگاه های خدمات رسان برای اجرای پروژه در محلات هدف بازآفرینی شهری گفت: بر اساس تصمیم دولت، شهرداری ها، هزینه ای برای پروانه ساخت در محله های هدف بازآفرینی شهری دریافت نمی کنند و برای انشعاب دستگاه های خدمات رسان هم به دنبال گرفتن تخفیف هستیم.

پژمان با اشاره به اینکه پروژه های بازآفرینی شهری کند پیش رفته است، گفت: ۲ هزار پروژه در کشور در دست اقدام است و در این پروژه ها، به تمام موضوع زندگی مردم پرداخته می شود و هر بخش مربوط به یک دستگاه اجرایی است و انتظار می رود تمام اعضای ستاد بازآفرینی برای تحقق اهداف همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: برخی دستگاه ها تنگنای مالی را بهانه کرده و یا اینکه تکلیفی برای خود قایل نیستند و این در حالی است که این، تکلیف ملی است و شخص رئیس جمهوری بر نوسازی بافت فرسوده تاکید دارد.

پژمان افزود: در این استان هم درخواست شده است دستگاه های مختلف توان و ظرفیت خود را بیشتر پای کار بیاورند، زیرا اگر قرار باشد به صورت پیمانکاری و با این اعتبارات، کار کنیم نمی توان به اهداف رسید.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اظهار داشت: اجرای دو هزار پروژه در کشور، با گذشت هشت ماه از سال، معطل اعتبار است و انتظار می رود با تسریع در مبادله موافقتنامه ها، سازمان برنامه و بودجه هم به تامین منابع، سرعت دهد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برای بازدید از محله های هدف بازآفرینی شهری شیروان و بجنورد، به خراسان شمالی سفر کرده بود.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بافت فرسوده تسهیلات ارزان قیمت شرکت بازآفرینی شهری ایران خراسان شمالی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان