Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲ بخش کتبی و الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «حسین نژادحسینی» گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیری و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های مختلف حفظ قرآن و حفظ و تفسیر معارف اهل بیت (ع) در 2 بخش خانم‌ها و آقایان و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و بروزرسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از جمله اهداف برگزاری این آزمون است.

 

نژادحسینی گفت: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در ۲ بخش کتبی و الکترونیک برگزار می‌شود که آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ و آزمون کتبی ۳ بهمن‌ سال جاری به صورت همزمان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir جهت ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه صفر امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع رحلت پیامبر اسلام کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون سراسری قرآن و عترت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود