Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول است.
به گزارش آریا، پرسپولیس پس از کسب 2 پیروزی پیاپی توانست خود را به جمع 4 تیم بالای جدول برساند و برای تمدید این حضور و نزدیک شدن به صدر چشم به 3 امتیاز دیدار با ماشین‌سازی دارد. پیروزی قاطع 5 بر صفر هفته گذشته مقابل شاهین بوشهر به قهرمان 3 فصل اخیر لیگ،روحیه مضاعف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که در فصول اخیر همیشه حداقل میانگین 2 امتیاز در هر بازی را داشته می‌تواند با پیروزی در این دیدار به این حدنصاب برسد. این دو تیم 4 بار در لیگ برتر دیدار داشتند که 3 برد برای پرسپولیس  و یک تساوی حاصل این جدالهاست. ماشین‌سازی هیچ وقت برابر پرسپولیس موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده است. این دو تیم ماه گذشته در جام‌حذفی با هم دیدار داشتند و در دیداری که خالی از جنجال و حاشیه نبود پرسپولیس موفق به پیروزی شد.
سرخپوشان در این دیدار کمال کامیابی‌نیا و مهدی عبدی را به دلیل مصدومیت و فرشاد احمدزاده را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند. پرسپولیس در رتبه چهارم جای دارد و ماشین‌سازی تیم یازدهم جدول است. در حاشیه این بازی پرسپولیس کاپ قهرمانی سوپرجام این فصل را دریافت خواهد کرد.

- شهر خودرو که یک بازی کمتر از سایر رقبا دارد با سایپا دیدار خواهد داشت. سایپا در این فصل نمایش خوبی نداشته و در 4 دیدار اخیر موفق به گلزنی نشده است ولی این تیم در هفته گذشته موفق شد سپاهان، مدعی جدی قهرمانی را در خانه‌اش متوقف کند و در این هفته باید مقابل یکی دیگر از مدعیان لیگ یعنی شهرخودرو قرار گیرد. یحیی گل محمدی استاد شکست دادن سایپا است و در 3 مصاف اخیر برابر این تیم به پیروزی رسیده و با 7 بار شکست دادن این تیم، هیچ تیمی را به این اندازه مغلوب نکرده است. شهرخودرو با یک بازی کمتر در رده سوم است و سایپا در رتبه دوازدهم جای دارد.

- نساجی در قائم شهر میزبان صنعت نفت آبادان است. شاگردان دراگان اسکوچیچ توانسته‌اند بهترین عملکرد صنعت نفت را در 8 هفته ابتدایی در تاریخ لیگ برتر رقم زنند. صنعت نفت در 4 بازی اخیر به 3 پیروزی دست یافته است و به دنبال ادامه دادن به این روند است. نساجی لیگ را بسیار آتشین آغاز کرد و در 5 بازی نخست به طور متوسط در هر دیدار 2.4 گل به ثمر رساند. اما خط حمله این تیم خاموش شد و این تیم در 3 دیدار گذشته گل نزده است.
صنعت نفت در رتبه ششم و نساجی در جایگاه نهم جدول جای دارد.

- نفت مسجد سلیمان به مصاف فولاد خوزستان می رود. اینکه در پایان هفته هشتم دو تیم متحمل شکست نشده باشند و یکی از این دو تیم نفت مسجدسلیمان باشد قطعاً یکی از شگفتی‌های این فصل است. این تیم با 6 تساوی رکورددار لیگ است. اما در سمت مقابل فولاد هم عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ امسال داشته و در 5 بازی گذشته به 4 پیروزی دست یافته است و بهترین تیم لیگ در این 5 هفته بوده است. هرچند که مهدی تارتار بهترین روزهای مربیگری خود را تجربه می‌کند ولی این مربی در 10 تقابل اخیر مقابل فولاد موفق به پیروزی نشده است. در ترکیب 2 تیم بازیکنان زیادی به چشم می‌خورند که سابقه حضور در تیم مقابل را دارند که از آن جمله می‌توان به موسی کولیبالی، حسین ابراهیمی، حسین مالکی، سوشا مکانی، فرزاد حاتمی و فرشاد جانفزا اشاره کرد. در جدول رده‌بندی فولاد در رتبه ششم و نفت مسجدسلیمان در رده هشتم قرار گرفته است.

- سپاهان هفته گذشته با پیام نیازمند توانست رکورد طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران را بشکند و حال به دنبال بهبود این رکورد است. شرایط بالای جدول به گونه‌ای است که هرگونه لغزش صدرنشین لیگ می‌تواند به قیمت از دست رفتن رتبه نخست تمام شود. پارس‌جنوبی که تیم سیزدهم جدول است از نظر مالی-مدیریتی و مالی حال و روز جالبی ندارد و وضعیت این تیم برای ادامه لیگ چندان مشخص نیست. فراز کمالوند در 10 مصاف با قلعه‌نویی هیچ وقت به پیروزی نرسیده و 5 پیروزی سهم قلعه‌نویی بوده و 5 دیدار هم به تساوی انجامیده است. این بازی دیدار چند استاد و شاگرد هم هست. مهدی کیانی که زیر نظر فراز کمالوند در فوتبال ایران چهره شد برابر مربی سابق خود قرار می‌گیرد. در پارس جنوبی نیز محمد نوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و ایمان باصفا سابقه کار کردن با قلعه‌نویی را دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تلاش مدعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A