Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات بازوند استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استان‌های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، پنجشنبه با حضور مدیر کل بیمه سلامت در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مردم شریف استان کرمانشاه می‌توانند در روز پنجشنبه مورخه ۰۸/۰۸/ ۱۳۹۸ از ساعت ۰۹ الی ۱۱ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با مظفری مدیر کل بیمه سلامت مطرح نمایند.

او افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

سامد سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد