Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی استان زنجان و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در صورت مشاهده تخلف در بدو امر برخورد قضایی را انجام نخواهد داد بلکه ابتدا در صورت مشاهده تخلف و ناهنجاری‌ها ابتدا تذکر داده و اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد داد. تاریخ انتشار: 09:35 - 09 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۶۸۱

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزن، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا علیها سلام و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد گفت: انتخابات یکی از مظاهر مهم مردم سالاری دینی است که همیشه مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری بوده است و ما مسئولان هم بایستی همواره در این مسیر حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه مسولان باید پای کار باشند و در این راستا از کارگزارانی استفاده شود که نگاه انقلابی و جهادی داشته باشند.


رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: اعضای ستاد بایستی گزارشات خود را در اسرع وقت به دبیر خانه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ارسال نمایند و دبیر خانه نیز باید ضمن پالایش گزارشات اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.


رئیس شورای قضایی استان زنجان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در صورت مشاهده تخلف در بدو امر برخورد قضایی را انجام نخواهد داد بلکه ابتدا در صورت مشاهده تخلف و ناهنجاری‌ها ابتدا تذکر داده و اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد داد، در صورت عدم رعایت این تذکرات برخورد جدی انجام خواهد داد و دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد تا سلامت انتخابات به خطر بیفتد.


وی افزود: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی باید انتخابات گذشته را آسیب شناسی کند، اگر احیاناً در یک حوزه‌ای مشارکت پایین بوده بایستی ببینیم کدام اقدام باعث این امر شده است؟ همه باید تلاش کنیم تا یک انتخابات خوب، سالم و با مشارکت حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان پیشگیری از تخلفات انتخاباتی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد

به گزارش خبرآنلاین،عباس کشانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از ۱۷۹۴ زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

ایلنا در خبری نوشت:وی با بیان این که ۱۱۹ نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها ۳۱۹ نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901437

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد