Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستانمدیرکل امور بانوان و استانداری لرستان گفت: بسیاری از معضلات جامعه بدون دخالت دولت‌ها با مشترکت مردمی در قالب سمن‌ها مرتفع می‌شود.

به گزارش ایسنا، ناهید پرویزپور در کارگاه‌های تخصصی-آموزشی توان‌افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری با بیان اینکه سمن‌ها یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری و نظام‌های دموکراسی نقش مؤثری در توسعه دارد، اظهار کرد: بسیاری از معضلات، آسیب‌ها و مشکلات جامعه بدون دخالت دولت‌ها با مشترکت مردمی در قالب سمن‌ها مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در دولت تدبیر وامید شاهد افزایش تعداد سمن‌ها در جامعه هستیم.

مدیرکل امور بانوان و استانداری لرستان بیان کرد: سمن‌ها بازوان دولت‌ها برای رفع مشکلات جامعه است.  

پرویزپور پور هدف از برگزاری کارگاه‌های تخصصی را توان‌افزایی، شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های حوزه زنان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها به‌منظور مشارکت هرچه بیشتر سمن‌ها با دولت است، افزود: در پایان کارگاه‌ها، به جمع‌بندی کلی در خصوص زنان جامعه به‌ویژه زنان غرب کشور بپردازیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سمن معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

کد خبر 749384

دیگر خبرها

  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد