Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در هنگام پایش فضای مجازی معمول و نظارت بر اقدامات صورت گرفته در حوزه اختیارات آن پلیس با چند تبلیغ آموزش آرایشگری در آن سوی مرز‌ها رو به‌رو شدند. بررسی تصاویر و مشخصات مندرج در آن آگهی‌های مجازی که در صفحات متعدد اینستاگرامی به شیوه‌های کاملاً زننده‌ای و به دور از عرف و شرع تبلیغ شده بود، پلیس را به صفحه اصلی این اقدام هدایت کرد و مشخص شد که پشت پرده این ماجرا فردی حدوداً چهل ساله قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سویی وقتی مشخصات برخی از آگهی‌ها که فقط با عنوان برگزاری تور خارج از کشور منتشر شده بود، مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت مشخص شد که هدف عامل این اقدام شرکت در برخی مراسم غیراخلاقی در آن سوی مرز‌ها بوده است.

وقتی حساسیت ماجرا چند برابر شد پلیس موضوع را به جانشین دادسرای انقلاب مشهد اطلاع داد و پس از آن قاضی دشتی فدکی دستور شناسایی محل حضور متهم و دستگیری او را صادر کرد.

رصد‌های پلیسی نشان می‌داد متهم در تدارک برگزاری یک تور دیگر است و در این زمینه یکی از دفاتر خدمات مسافرتی با وی همکاری دارد.

در ادامه فرد یادشده در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.


انتهای پیام//م. م       برخورد با آژانس های متخلف  
منبع: قدس آنلاین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند