Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادی زاده سرخایی از اعزام بیش از پنج هزار دانش آموزش متوسطه دوم دختر و پسردر قالب راهیان نورمناطق جنوب و راهیان نور دریائی خلیج فارس در جزایر هرمز و لارک در تاریخ ۱۱ آبان ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « موسی دادی زاده سرخائی » در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور استان هرمزگان که در دفتر فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: هدف دستگاه تعلیم و تربیت براساس تدوین سند تحول آموزش و پرورش این است که دانش آموزی تربیت کند که به حیات طیبه برسد که برای این منظور تمام ساحت های دانش آموزان باید پرورش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در سند راهیان نور،پرداختن به ساحت اخلاقی از جمله فرهنگ ایثارو شهادت و نیز تلاش در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

 

دادی زاده از هدف گذاری برای اعزام بیش از پنج هزار دانش آموز استان هرمزگان برای اردوی راهیان نور سال تحصیلی جاری سخن گفت و افزود: از تاریخ 11 آبان ماه 98 بیش از پنج هزار دانش آموز متوسطه دوم در قالب راهیان نور به مناطق جنوب و همچنین جزایرهرمز و لارک اعزام خواهد شد.

 

وی افزود: از تعداد پنج هزار دانش آموز دختر و پسر اعزامی به راهیان نور، تعداد سه هزار دانش آموز به مناطق جنوب و دو هزار دانش آموز نیز به راهیان نور دریائی اعزام خواهند شد.

 

مدیرکل آموزش پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد:50 درصد ازهزینه ها از اعتبارات سپاه و 50 درصد دیگر نیز آموزش و پرورش تأمین می کند. در هر اتوبوس اعزامی به راهیان نور یک روای مناطق جنگی، یک روحانی و دو مربی، همراه دانش آموزان می باشند.

 

دادی زاده، برگزاری اردوهای راهیان نور را مطابق دستورالعمل اردوهای دانش آموزی عنوان کرد و گفت: مکان هائی در مسیر برای شب خوابی در نظر گرفته شده است . تمام اتوبوس ها فقط تا ساعت 23 شب حق حرکت دارند وسپس تا صبح روز بعد در این مکان های از پیش تعیین شده به استراحت خواهند پرداخت.

 

سردار « اباذر سالاری »، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) نیز با تقدیر از همکاری های فی مابین در راستای تحقق اهداف مشترک،اظهار داشت: دستگاه آموزش و پرورش از در اهداف، مسائل تربیتی، فعالیت ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری ادارای و ستادی ، نزدیک ترین مجموعه به سپاه بوده است.

 

وی افزود: بهترین ایام فعالیت های تربیتی و فرهنگی در دوران دانش آموزی هست و معلمان نقش بسزائی در تربیت و پرورش دانش آموزان ایفا می کنند.

 

سالاری با بیان اینکه سپاه با نگاه مساعدت و همکاری آماده است که در مسائل فرهنگی و تربیتی، باری را از دوش آموزش و پرورش بردارد، اضافه کرد: راهیان نور برنامه ای اثر گذار هست که در راستای رشد، تعالی فرهنگ  و در جهت تکامل دینی می تواند به آموزش و پرورش کمک کند.

 

این مسئول ادامه داد: همکاری خوبی در راستای برگزاری اردوهای راهیان نوردانش آموزی از لحظه حرکت تا برگشت صورت گرفته است.سپاه این آمادگی را دارد که برای سرفصل های درس آمادگی دفاعی با آموزش وپرورش همکاری لازم را داشته باشد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد ماه صفر اردبیل رحلت پیامبر اسلام زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده هرمزگان آموزش و پرورش راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تهران از همکاری همه جانبه آموزش و پرورش در برگزاری کنگره شهدای استان تهران خبر داد و گفت: کنگره شهدا تاثیر بسزایی در مدیریتی ارزشی دارد لذا نقش معلمان و مدیران آموزش‌ و پرورش در کنگره مشخص شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، مسعود بهرامی در دیدار با سردار ولی‌زاده به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و هفته معلم اظهار داشت: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه‌ها انجام می‌دهند.

وی افزود: ما در آموزش‌وپرورش به‌عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تهران در ادامه گفت: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیروهای سپاه تقدیر و تشکر کنم.

وی تصریح کرد: همکاری همه‌جانبه خود را با مجموعه کمیته‌ها به نیت دعای خیر شهدای گران‌قدر اعلام می‌داریم چراکه به این میراث گران‌بها و فرهنگ ارزشمند شهدا از عمق جان، اعتقاد و علاقه داریم و هر کاری که در عرصه کنگره شهدای استان تهران باشد با آغوش باز انجام می‌دهیم.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه کنگره شهدای استان تهران را در پیش رو داریم و نقش معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش در این کنگره مشخص است، بیان داشت: محبت عظیمی که خانواده‌های معظم شهدا دارند، به‌گونه‌ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌های شهید فرهنگی یا دانش‌آموز، مکتب درسی برای ما ازلحاظ مدیریتی و ارزشی است.

همچنین در ادامه این دیدار، سردار ولی زاده با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش‌وپرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش‌های دینی و الهی قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: در بحث راهیان نور به‌عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش‌آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش‌وپرورش با بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان است.

وی به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیت استفاده می‌کند.

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام استان در پایان گفت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود، اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی موردبررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل