Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:05:44 GMT

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ارومیه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۲۳۶۱

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان ارومیه

سرهنگ کریم علی نژاد گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور ۶ هزار بسیجی از گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارومیه در تاریخ ۹ لغایت ۱۰ آبان برگزار می شود.

به گزارش شبستان از ارومیه، « سرهنگ کریم علی نژاد» در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس که در محل سالن همایشات فرماندهی سپاه ارومیه برگزار شد، گفت: رزمایش الی بیت المقدس با حضور 6 هزار نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارومیه در تاریخ ( 9 الی 10 آبان) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: نمایش آمادگی رزم بسیج، ارتقای آمادگی جسمانی و تقویت روحیه بسیجیان، تجدید سازمان و نمایش اقتدار گردان های بیت المقدس، ارتقای توانمندی های امنیتی، دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی های عمومی و تخصصی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

 

این مسئول ادامه داد: این رزمایش با شعار 40 سال مردم یاری، خدمت و امنیت در منطقه عمومی شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بسیج نیرویی از دل مردم است، خاطر نشان کرد: بسیج در مردم یاری و ایجاد امنیت و خدمت رسانی برای مردم هرکجا نیاز شده است همیشه در صف اول خدمت رسانی حاضر بوده و است.

 

علی نژاد به برنامه های رزمایش الی بیت المقدس اشاره و تصریح کرد: در روز پنجشنبه (9 آبان) به 12 گردان بیت المقدس و 2 گردان کوثر فراخوان داده می شود تا در محل های از قبل تعیین شده برای شرکت در کلاس های آموزشی و تمرینی در قالب مسائل امنیتی، دفاعی و امدادی شرکت کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه هر گردان دارای هویت است و تلاش بر آن است که آموزش های خود را فرا بگیرند، اضافه کرد: پیاده روی شبانه جهت آشنایی بسیجیان در رزم شبانه و آمادگی جسمانی برای چنین علمیات هایی در شامگاه پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: در روز جمعه (10 آبان ) در ساعت 8 صبح به استعداد 25 گردان رزم بسیج شامل گردان های بیت المقدس، امام حسین (ع)، کوثر، امام علی (ع) و فاطحین در بوستان گوللر باغی ارومیه گرد هم می آیند تا در صبح گاه مشترک شرکت کنند.

 

این مسئول به محور های این رزمایش اشاره و خاطر نشان کرد: گردان های امنیتی در روز جمعه به تامین امنیت مناطق مهم و حساس شهری که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد و همچنین معابر وصولی شهر ارومیه، می پردازد.

 

علی نژاد ادامه داد: در بحث دفاعی نیز به گردان های بیت المقدس آموزش کنترل امنیت معابر وصولی از مرز ها به شهر داده خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تاکید کرد: کشور ایران از لحاظ خطرات و سوانح طبیعی بسیار آسیب پذیر است و گردان های بیت المقدس همیشه باید آمادگی لازم را برای اجرای عملیات های امدادی داشته باشند.

 

این مسئول در خاتمه از همکاری نهاد های مختلف در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس قدردانی کرد و  اظهار داشت: فرمانداری ارومیه، شهرداری ارومیه، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و اداره برق همکاری های بسیار خوبی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش با سپاه ارومیه داشته اند.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد ماه صفر اردبیل رحلت پیامبر اسلام زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده ناحیه مقاومت بسیج رزمایش الی بیت المقدس ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم