Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زین الدینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، به رشد ۱۲ درصدی صدقات در این شهرستان خبرداد و گفت: در شش ماهه‌ی نخست امسال بیش از چهار میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال صدقه در شهرستان میبد پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه این مبلغ از طریق ۱۳ هزار ۲۷۶ صندوق صدقه و ۷۰۱ تراکنش الکترونیکی پرداخت شده است،  افزود:کلیه مبالغ جمع آوری شده از محل صدقات در جهت خدمات معیشت، لوازم ضروری زندگی، بهداشت و درمان، عمران و ساختمان، کمک هزینه جهیزیه و ازدواج و امور فرهنگی و تحصیلی نیازمندان شهرستان میبد هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدینی فرهنگ سازی پرداخت صدقات از طریق روش‌های نوین را از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد:با توجه به عملکرد خوب مراکز نیکوکاری در بخش بفروئیه و ندوشن، مدیریت جمع آوری مبالغ هزار و ۳۵ صندوق صدقه به خود آن‌ها واگذار شده است تا نسبت به جمع آوری و توزیع بین نیازمندان شناسایی شده از طریق آن مرکز اقدام گردد.

او در ادامه اظهار داشت: واگذاری امور به خود مردم از طریق تاسیس مراکز نیکوکاری در هر محل، واگذاری امور صندوق‌های صدقات در محدوده فعالیت هر مرکز و مدیریت توزیع صدقات بین نیازمندان شناسایی شده، از برنامه‌ های در حال اجرای کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/ غ

پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال صدقه از سوی میبدی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!

تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد