Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: میلگرد ۳ شاخه برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا در کارخانه کوثر شرکت گروه ملی فولاد ایران تولید شد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالکریم پهلوانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهتمام کارکنان گروه ملی فولاد ایران مبنی بر افزودن محصولات کیفی و ویژه به سبد فروش شرکت‌ اظهار داشت: متخصصان متعهد کارخانه نورد کوثر گروه ملی صنعتی فولاد ایران دست به کار بزرگی زدند و پس از تحقیقات کاربردی موفق به تولید میلگرد سایز 10 به صورت سه شاخه (10×3) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید این محصول از زمان بهره برداری این بخش در سال 1383 بی سابقه بوده است.

روایت تصاویر از افتتاح فاز دوم مجتمع فولاد کویر دامغان با حضور لاریجانیبلاتکلیفی در بازار آهن فروشان/ ارزان فروشی فولاد در بازارهای صادراتیسیستان و بلوچستان| چابهار علاج توسعه صادرات و دفاع از ظرفیت خالی فولادِ کشور است

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران بیان داشت: این نوع میلگرد به روش QTB و براساس استاندارد INSO3132 تولید شده و از این پس به عنوان محصولی ارزشمند به سبد فروش شرکت اضافه می شود.

قهرمانی در پایان با تبریک این موفقیت بزرگ به کارکنان توانمند و خوش فکر نورد کوثر، آرزوی تداوم روز افزون موفقیت های مجموعه کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران داشت.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند