Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: طرح های مشترکی با حمایت معاون رئیس جمهوری در امور بانوان در غرب کشور اجرا می شود.

«ناهید پرویزپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  کارگاه تخصصی- آموزشی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه زنان غرب کشور در استان لرستان با حضور 175 سازمان مردم‌نهاد در خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور بانوان فعال در حوزه زنان استان های لرستان، ایلام، کردستان، همدان و کرمانشاه برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح های مشترکی با حمایت معاون رئیس جمهوری در امور بانوان در غرب کشور اجرا می شود، ادامه داد: پروژه نویسی و تامین مالی منابع سازمان های مردم نهاد در ۶ کارگاه آموزشی به صورت ویژه در این چهار روز ارائه می شود.

 

 وی با بیان اینکه این کارگاه تخصصی طی 9 آبان ماه جاری برگزار می شود، افزود: این کارگاه تا 12 آبان‌ماه جاری در خرم آباد ادامه دارد.

 

پرویزپور با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی و تخصصی تعداد شش کارگاه آموزشی برگزار می شود، افزود: در این همایش استان لرستان به عنوان میزبان دارای دو کارگاه و استان‌های مهمان نیز چهار کارگاه دارند.

 

وی  با بیان اینکه این کارگاه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور آغاز می شود، افزود: توان افزایی و تعامل بین سازمان های مردم نهاد از مهم ترین اهداف این کارگاه آموزشی و تخصصی است.

 

پرویزپور ادامه داد: ایجاد زمینه همکاری جامعه مدنی و دولت و شناسایی چالش‌ها و مشکلات حوزه زنان غرب کشور و طراحی برنامه اقدام مشترک برای رفع مشکلات بانوان در عرصه های مختلف از دیگر اهداف و رویکردهای این کارگاه آموزشی و تخصصی است.

 

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: همچنین بحث پروژه‌نویسی و تامین مالی سازمان‌های مردم‌نهاد در این کارگاه‌های آموزشی مورد تاکید قرار دارد.

 

پرویز پور با بیان اینکه ۶۰ سازمان مردم نهاد از لرستان در این کارگاه ها حضور دارند، اظهار داشت: سند ارتقا و توسعه حوزه زنان و خانواده نیزدر این همایش رونمایی خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین امام رضا ع ماه صفر عزاداری زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده کارگاه تخصصی نهاد بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم