Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:54:21 GMT

صیادمنش و همراهی تیم جوانان؛ در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۳۲۶۱

صیادمنش و همراهی تیم جوانان؛ در هاله ای از ابهام

دیروز سیروس پورموسوی اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران را اعلام کرد که نام الهیار صیادمنش هم در بین آنها بود.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این اعلام به نظر می رسد حضور الهیار صیادمنش در ترکیب ایران برای همراهی تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها قطعی نیست به این خاطر که این بازی ها در روزهای فیفا برگزار نمی شود و باشگاه ترکیه ای می تواند به الهیار برای سفر به تهران و بازی برای تیم ملی جوانان ایران اجازه ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه این بازیکن مد نظر تیم امید برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز هست و این چالش برای تیم امید هم وجود دارد.

 

تیم ملی جوانان روزهای 15-17 و 19 آبانماه در بازی های مقدماتی جام ملت ها در استادیوم پاس میزبان تیم قرقیزستان، نپال و امارات خواهد بود و به همین بهانه از امروز اردوی شبانه روزی این تیم در مهمانسرای کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد. تیم های خارجی شرکت کننده در این بازی ها در روزهای آتی وارد تهران می شود و به نظر می رسد در یکی از هتل های تهران اسکان داده خواهند شد.

 

در روزهای اخیر حمید استیلی گفته بود برای در اختیار گرفتن یونس دلفی مارک ویلموتس مذاکراتی با باشگاه بلژیکی داشت و این نشان می دهد تیم های ملی پایه برای در اختیار گرفتن بازیکنان خود باید با باشگاه ها تعامل و مذاکره کنند و کاری هم از دست فدراسیون فوتبال ساخته نیست چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ها را در روزهای غیر فیفا برنامه ریزی کرده است.

جوانان الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مهمترین اتفاق این روزها پیرامون باشگاه استقلال، بحث درخصوص برکناری علی خطیر و انتخاب جانشین وی است. از دو شب پیش تا به امروز، شایعات زیادی پیرامون نامزدهای مدیرعاملی آبی ها به گوش رسیده و همه در انتظار انتخاب نهایی مالک جدید باشگاه هستند.

پس از آنکه باشگاه استقلال روز گذشته به صورت رسمی خبر جدایی علی خطیر را منتشر کرد، بحث و گمانه زنی درباره انتخاب جانشین وی نیز افزایش یافت و حالا همه در انتظار انتخاب جدیدترین مدیرعامل باشگاه استقلال هستند تا مشخص شود چه کسی قرار است سکان مدیریت این باشگاه پرطرفدار را بر عهده گرفته و ریسک نشستن روی این صندلی لرزان را به جان بخرد.

پس از اعلام برکناری علی خطیر، نام‌هایی در فضای مجازی منتشر شد. مدیرعاملان مختلفی که هر کدام پیش از این تجربه نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال را در کارنامه دارند. در این میان نفرات دیگری نیز نامشان به چشم می‌خورد که در سال‌های اخیر همواره یکی از گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی برای نشستن روی صندلی ریاست باشگاه بوده‌اند، با این حال به نظر می‌رسد که تمامی پیش‌بینی‌ها و حدسیات اشتباه از آب در بیاید.

آنگونه که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، شهریاری که به عنوان نماینده تام الاختیار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در باشگاه استقلال مشغول به کار شده، از طرف مالک جدید آبی‌ها این قدرت را دارد تا در خصوص مسائل مدیریت و اثرگذار باشگاه استقلال تصمیم گیری کند. فردی که پیش از این و در سال‌های گذشته علاوه بر سابقه مدیرعاملی باشگاه صبا باتری، حضور در هیئت مدیره استقلال را نیز در کارنامه دارد.

به هر شکل تا زمان قطعی شدن انتخاب مالک باشگاه استقلال و هیئت مدیره آبی‌ها باید منتظر ماند. در حال حاضر فرشید سمیعی که پیش از این نیز یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه بود، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وظیفه دارد تا مسائل جاری باشگاه را با هماهنگی با مالک آبی‌ها پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان