Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:02:51 GMT

حمايت‌هاي ايران را فراموش نمي‌ کنيم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۳۶۰۱

حمايت‌هاي ايران را فراموش نمي‌ کنيم

خبرگزاری آریا- رئیس العلماء و ریاست جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین گفت: مسلمانان بوسنی دوستی و حمایت‌های ملت ایران را فراموش نخواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از سارایوو، "حسین افندی کاوازوویچ " در دیدار "محمود حیدری "سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی هرزگوین، گفت: دوستی ملت ایران به بوسنی وهرزگوین در شرایط سخت ثابت شده است و ما همواره از دولت و مردم ایران به دلیل کمک به بوسنی و هرزگوین قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"کاوازوویچ" افزود: در زمینه فرهنگی و دینی روابط خوبی با نهاد‌های ایرانی در بوسنی داریم و امیدواریم بتوانیم روابط فرهنگی میان دو کشور را با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های موجود ارتقاء دهیم.
وی همچنین با ابراز خرسندی از دعوت سفیر جمهوری اسلامی ایران برای سفر به ایران در دوره جدید ریاست خود بر جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین، ابراز امیدواری کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته به حمایت خود از کشور بوسنی و هرزگوین ادامه دهد.
"محمود حیدری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی وهرزگوین نیز در این دیدار انتخاب مجدد "حسین افندی کاوازوویچ "را به عنوان رئیس العلماء و ریاست جامعه اسلامی بوسنی هرزگوین تبریک گفت و برای او در صیانت از هویت دینی مسلمانان و ارتقاء روحیه همزیستی میان پیروان ادیان مختلف آرزوی موفقیت کرد.
سفیر کشورمان با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین گفت: اشتراکات فرهنگی بسیاری میان دو ملت وجود دارد و مقام معظم رهبری، دولت و مردم ایران نسبت به ملت بوسنی علاقه ویژه‌ای دارند از این رو تلاش نهاد‌های ایرانی در بوسنی و هرزگوین نیز در راستای تقویت زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو ملت است.
حجت الاسلام "اکبر عیدی" رئیس بنیاد ملاصدرا نیز با تاکید بر توجه ویژه مقام معظم رهبری به مسلمانان بوسنی و هرزگوین، گسترش روابط دینی و فرهنگی میان جمعیت اسلامی بوسنی و هرزگوین را با مراکز دینی و علمی جمهوری اسلامی در دوره فرارو خواستار شد.
"امیرحسین نوری" رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار پیام تبریک کتبی "ابوذر ابراهیمی ترکمان" رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را به "حسین کاوازوویچ "تقدیم کرد.
در این ملاقات مدیران نهاد‌های ایرانی فعال در کشور بوسنی و هرزگوین از جمله بنیاد ملاصدرا، کالج فارسی- بوسنیایی و موسسه ابن سینا نیز با تبریک انتخاب مجدد " کاوازوویچ" به ریاست جامعه اسلامی برای ادامه همکاری‌های فرهنگی با جامعه اسلامی بوسنی اعلام آمادگی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت ایران فراموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور