Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، «سباستیان پینرا» رئیس جمهور شیلی، اعلام کرد که با توجه به شرایط دشواری که شیلی در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشته تصمیم گرفته است که نشست سران سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا- پاسفیک (۱۷ و ۱۸ نوامبر) و همچنین اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی در ماه دسامبر را برگزار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری شیلی این تصمیم را به دلیل ادامه ناآرامی‌های اخیر کشورش گرفته است. بسیاری از کشورها از تصمیم شیلی شگفت‌زده شدند.

به گفته پینرا دولت شیلی باید فعالیت‌هایش را روی اجرای اصلاحات و همچنین برای پاسخگویی به خواسته‌های معترضان متمرکز کند.

معترضان شیلیایی خواستار استعفای سباستیان پینرا و تغییرات اساسی در سیاست‌های اقتصادی دولت شیلی هستند. تظاهرکنندگان به دلیل مشکلات اجتماعی برای بخش‌های زیادی از مردم به دولت شیلی اعتراض می‌کنند.

روز جمعه سوم آبان (۲۵ اکتبر) تنها در سانتیاگو، پایتخت شیلی یک میلیون نفر به خیابان آمدند تا علیه سیاست‌های اقتصادی دولت اعتراض کنند. اعتراض‌ها یک هفته پیش از آن در واکنش به افزایش بهای بلیط مترو در سانتیاگو آغاز شده بود.

رئیس جمهور شیلی درباره تصمیم خود برای لغو دو نشست مهم در کشورش گفت: «تصمیم برای لغو نشست آپک و کنفرانس اقلیمی بسیار دشوار بوده است زیرا ما از اهمیت آپک و کنفرانس اقلیمی برای شیلی و جهان کاملا آگاه هستیم.»

کد خبر 4759830

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلی اعتراضات ضددولتی تغییرات اقلیمی ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه روسیه لبنان رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ابوبکر البغدادی فلسطین عربستان سعودی ایران داعش رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مانیان از زمان پیوستن به میلان توانست به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی روسونری در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

قرارداد این بازیکن با باشگاه میلان تا تابستان ۲۰۲۶ ادامه دارد و مذاکرات با مدیر برنامه‌های او از سوی مدیران باشگاه میلان چند ماهی است که آغاز شده اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است و گفته می‌شود که شاید او در فکر ترک این باشگاه باشد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این ستاره فرانسوی در شرایط عجیبی در میلان قرار دارد و احساس می‌کند که شاید این باشگاه نتواند فرصت لازم برای درخشش را به او بدهد و عملکرد این تیم در این فصل باعث ناامیدی و ناراحتی بسیار او شده است.

مانیان که در حال حاضر 3.2 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند به دنبال افزایش قابل توجه مبلغ برای ادامه حضور در میلان است و گفته می‌شود که وضعیت فعلی این تیم باعث شده است که او دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این تیم نداشته باشد و شاید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سن سیرو را ترک کند.

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود