Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح نظارت بر صنف ضایعاتی در سطح شهرستان نیشابور و پلمپ 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: در راستای اجرای طرح نظارت بر صنف ضایعاتی و سمساری ها در سطح شهر نیشابور و برخورد با واحدهای صنفی متخلف، این طرح با محوریت پلیس آگاهی اجرا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگحسین دهقان پور گفت: در اجرای این طرح سه  روزه ماموران پلیس آگاهی با كمك ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومی پس از بازدید 36 واحد صنفی با دستور قضائی 10 واحد صنفی ضایعاتی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین صنفی  پلمپ و به 8 واحد صنفی متخلف دیگر نیز تذكر كتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت ها تصریح كرد:این طرح ها با هدف جلب رضایتمندی عمومی و پیشگیری از سرقت اجرا می شود و متصدیان این گونه واحدهای صنفی باید در زمان خرید هرگونه وسیله، مشخصات افراد فروشنده را در دفتر ثبت و مغازه را مجهزبه دوربین های مداربسته کنند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلمپ 10 واحد صنفی ضایعاتی متخلف در شهرستان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد