Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته، گلستان کاپ ۲۰۱۹ از ظهر امروز با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم خارجی و ۱۳ تیم داخلی در شهرستان علی‌آبادکتول آغاز شد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از علی‌آبادکتول، ظهر امروز مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته، گلستان کاپ 2019 با حضور ورزشکاران و مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات با حضور 28 تیم از کشورهای ارمنستان، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، روسیه و ایران در حال برگزاری است.

سوپر لیگ کاراته|صدرنشینی پاس ناجا و دانشگاه آزادحضور سرمربی تیم ملی بوکس در سوپر لیگ کاراته + عکسروحانی: برای کسب سهمیه سوم المپیک روی مسابقات گزینشی پاریس نظر داریم/ فدراسیون جهانی کاراته بیشتر به فکر جیبش است

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته، گلستان کاپ 2019 در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

در این مسابقات 15 تیم خارجی شامل 3 تیم از ارمنستان، 3 تیم از جمهوری آذربایجان، 3 تیم از عراق، 2 تیم از اقلیم کردستان عراق، 3 تیم از افغانستان و یک تیم از روسیه حضور دارند.

همچنین در این دوره از مسابقات 13 تیم ایرانی نیز با سایر شرکت‌کنندگان به رقابت می‌کنند که 3 تیم از استان گلستان هستند.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل