Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: 10 سالن 6 هزارنفری در کشور در دست اجرا قرار دارد که امسال سه سالن سرپوشیده افتتاح می‌شود و پنج سالن 6 هزار نفری نیز در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزار گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از پروژه سالن 6 هزار نفری کرمانشاه گفت: از سال های گذشته نزدیک به چهار هزار پروژه نیمه کاره در کشور وجود داشت که خوشبختانه سال به سال با استفاده از منابع مختلف ملی و استانی توانستیم جمع زیادی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته هدف گذاری کردیم که 500 پروژه ورزشی در کل کشور افتتاح کنیم که خوشبختانه با تلاش همکاران و کمک استانداران 700 پروژه افتتاح کردیم و در سال 98 هم هدف گذاری ما 700 پروژه ورزشی است که با وجود محدودیت های منابع تا حالا 300 پروژه افتتاح شده و بقیه پروژه ها را تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: از نوع سالن 6 هزار نفری در کل کشور 10 سالن در حال احداث است که از دهه هشتاد آغاز شده بود و تقریبا همه بلاتکلیف بود تا دو سال گذشته که با همکاری بخش های مختلف وزارتخانه و کمک استانداران، سه سالن 6 هزارنفری که در سنندج و شیراز است و یکی هم از بین ساری و کرج امسال افتتاح می شود و پنج سالن 6 هزارنفری هم در سال 99 به بهره برداری می رسانیم که یکی از آنها سالن 6 هزارنفری کرمانشاه است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سالن 6 هزارنفری کرمانشاه از سال 86 آغاز شده بود که الان پیشرفت فیزیکی بالای 55 درصد داشته و بیش از 20 میلیارد تومان هزینه شده و با توجه به افزایش هزینه ها 50 میلیارد تومان اعتبار می خواهیم که با استاندار صحبت کردم تا از منابع استان 20 میلیارد تخصیص دهند و 30 میلیارد از منابع وزارتخانه اختصاص دهیم.  سیاست کلی دولت این است که اکثر پروژهای باقی مانده و آن دسته از پروژه هایی که در فعالیت این دولت آغاز شده تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه 137 پروژه های نیمه تمام  در استان کرمانشاه وجود دارد، افزود: در سفر استانی 4 پروژه به افتتاح می رسد و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم 100 پروژه را در این استان به اتمام برسانیم.  کرمانشاه ظرفیت بالایی در عرصه ورزشی دارد، این استان در گذشته قهرمانان ملی و بین المللی داشته و در رویدادهای مختلف افتخارآفرین بوده اند و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ورزشکاران این استان در المپیک و مسابقات جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید: هاشمی: امیدوارم با حضور سلطانی فر شرایط دریافت اعتبار ورزش و جوانان بهتر شود دکتر گودرزی: مشی ما مبارزه با فساد، توسعه ورزش پاک و جلوگیری از بداخلاقی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: در سایه تلاش جهادی عناصر تعلیم و تربیت و همه معلمان و مربیان، شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است؛ به طوریکه یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت و ساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

اسماعیلی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

وی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش یافته و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 6098057

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز