Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان سالن های ورزشی و استخرهای دانش آموزی سراسر کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش-ارتباط ویدئویی با استان سمنان، با بیان اینکه شادی و نشاط لازمه پویایی جامعه و سلامت جسمانی و روانی دانش اموزان ما است، ابراز کرد: ورزش و تربیت بدنی به عنوان یکی از حقوق بنیادی کودکان و نوجوانان همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی نیاز است تا با آموزش و پرورش جهت هماهنگی بیشتر و توجه به این مهم، مساعدت لازم را داشته باشند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی آموزشی روباز در استان، ۰.۲ ‌مترمربع است که از میانگین کشوری و استاندارد فاصله دارد، تاکید کرد: سرانه فضای سرپوشیده ورزشی آموزشی در استان، با ۰.۳۶ متر مربع، از میانگین کشور بالاتر بوده اما تا میانگین استاندارد همچنان فاصله داریم.

هژبری با بیان اینکه در استان پنج باب استخر آموزشی از سال ۹۱ کلنگ زنی و در حال احداث است، ابراز کرد: هشت فضای روباز چمن مصنوعی با اعتبارات ملی تا پایان سال ۹۸ در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 4759848

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر بارش باران ایلام سانحه تصادف گرگان قزوین مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد استانداری سمنان بیرجند مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان