Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز طوفان حاره‌ای KYARR با نوسانات شدید و تغییر مسیرهای متعدد تمام نشده؛ طوفانی دیگر از جنوب هندوستان به نام MAHA ایجاد شده که به احتمال زیاد همانند همزاد خود راه سواحل شمالی دریای عمان را در پیش بگیرد. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، کیانوش عارفی معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه این سازمان به طور دقیق آخرین وضعیت طوفان حاره‌ای KYARR و پیش‌بینی مسیر حرکتی آن را مورد رصد قرار دارد، گفت: موقعیت جغرافیایی فعلی این طوفان 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درجه عرض شمالی و 73.1 درجه طول شرقی با سرعت باد مرکزی 90 کیلومتر بر ساعت اشت.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طی 24 ساعت آینده این طوفان در موقعیت جغرافیایی  14.4 درجه عرض شمالی 71.3 درجه طول شرقی با سرعت باد مرکزی 99 کیلومتر بر ساعت برسد.

وضعیت کنونی حرکتی طوفان KYARR که نشان دهنده تغییر حرکت آن نسبت به 24 گذشته به سمت کشور عمان استطوفان حاره‌ای KYARR آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان را متلاطم می‌کند‌+آخرین نقشهطوفان حاره‌ای در فاصله 900 کیلومتری بندر چابهار قرار گرفتوقوع طوفان "تندری" در استان بوشهر پیش بینی می‌شود

مسیر  حرکتی روز گذشته طوفان KYARR

وضعیت پوشش ابر متاثر از فعالیت طوفان KYARR طی روز گذشته

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان همچنین یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود، در روزهای آینده طوفان حاره‌ای ماها (MAHA)  تقویت شود و سرعت مرکزی آن افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه  مسیر حرکتی طوفان MAHA به سمت کشور ایران نخواهد بود و تاثیر مستقیم بروی کشور ایران نخواهد داشت، افزود: به احتمال زیاد این طوفان بخشی از دریای عمان را مواج کند.

انتهای پیام/ش

R7558/P/S6,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد

ارسطو محمدی با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری موج جدید بارشی از جو استان عبور می کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می شود و برای ساعات بعدازظهر بارش های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارشهای پراکنده ای روی خواهد داد، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می یابد.

محمدی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید