Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هلال‌احمر مهاباد (آذربایجان غربی) گفت: پایگاه جمع‌آوری کمک‌ نقدی و غیرنقدی به آوارگان کُرد سوریه در این شهرستان راه‌اندازی شد.

منصور صداقت روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجوز راه‌اندازی این پایگاه توسط جمعیت هلال‌احمر مهاباد از دستگاه‌های ذیربط اخذ شد و خیران می‌توانند کمک‌ نقدی و غیرنقدی خود به آوارگان سوری را تحویل این پایگاه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این پایگاه ثابت به مدت یک هفته با برپاکردن چادر در ضلع شرقی پارک ملت (فلکه مادر) مهاباد راه‌اندازی شد و در ۲ نوبت صبح و عصر آماده دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

رییس هلال‌احمر مهاباد گفت: در صورت نیاز در روزهای آینده پایگاه‌های سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آوارگان سوریه در دیگر مناطق این شهر و حتی مناطق روستایی این شهرستان نیز دایر خواهد شد.

وی افزود: اقلام مورد نیاز شامل مواد غذایی دارای تاریخ مصرف، مواد شوینده، وسایل گرمایشی، پتو و البسه نو است که پس از تفکیک و بسته‌بندی توسط داوطلبان هلال احمر به این مناطق ارسال می‌شود.

وی با اشاره به آوارگی شمار زیادی از شهروندان سوریه و ورود آنان به شمال عراق و آغاز فصل سرما، از شهروندان خواست کمک‌ نقدی و غیرنقدی خود را تحویل این پایگاه دهند تا در اولین فرصت به همراه کمک‌های جمعیت هلال‌احمر ایران به این مناطق ارسال شود.

وی همچنین از اعضای انجمن‌های مردم نهاد این شهرستان نیز خواست تا داوطلبان این جمعیت را در عملیات جمع‌آوری، بسته‌بندی و ارسال کمک‌ها همراهی کنند.

«صداقت» با اشاره به ارسال محموله کمک‌های هلال احمر مهاباد در فروردین امسال به مناطق سیل‌زده کشورمان نیز گفت: این محموله به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فروردین امسال به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد که شامل ۳۰۰ دستگاه چادر مخصوص و یکهزار تخته پتو بود.

جمعیت هلال احمر مهاباد دارای ۲ هزار و ۶۷ عضو در قالب ۱۷۹ امدادگر، یکهزار و ۵۸۸ نفر داوطلب و ۳۰۰ نفر در حوزه جوانان است؛ این شهرستان با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هلال احمر کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه