Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:29:28 GMT

اربیل میزبان احتمالی بازی ایران وعراق

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۴۳۴۰

تغییر مکان بازی تیم نیروی هوایی عراق در رقابت های جام باشگاه های کشورهای عرب می تواند سرنوشت میزبانی بازی تیم ملی ایران برابر عراق را هم مشخص کند.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی فوتبال ایران روز 23 آبان ماه جاری و در سومین دور از بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی باید در کشور عراق به مصاف تیم ملی این کشور برود اما شرایط اینروزهای کشور عراق باعث شده که نسبت به برگزاری این بازی و میزبانی عراق تردیدهایی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اما اتفاقی که برای میزبانی  در رقابت های جام باشگاه های عرب رخ داد شاید سرنوشت بازی تیم ملی ایران در این کشور را نیز مشخص کند. بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی رقابت های جوانان آسیا در شهرکربلا را از عراقی ها گرفت ، میزبانی تیم نیروی هوایی عراق در رقابت های جام باشگاه های کشورهای عرب که قرار بود در بغداد برگزار شود به حالت تعلیق در آمد. 

 


اما امروز صفحه اینستاگرامی عراق اسپورت خبری منتشر کرد که می تواند سرنوشت بازی تیم ملی ایران و عراق را هم مشخص کند. براساس این خبر بازی تیم های نیروی هوایی عراق و تیم مولودیه الجزایر از سری رقابت های جام باشگاه های عرب به شهر اربیل منتقل و بازی در ورزشگاه این شهر برگزار خواهد شد. 


نکته جالب اینجا است که با توجه به اینکه ورزشگاه های بصره و کربلا برای برگزاری این بازی محدودیت سیاسی نداشتند اما برگزاری این بازی در اربیل این احتمال را به وجود آورده که بازی ایران و عراق نیز در این شهر و ورزشگاه فرانسوحریری  برگزار شود.


این ورزشگاه که در استان اربیل در منطقه کردنشین عراق قرار دارد با ظرفیت 40 هزارتماشاگر دومین ورزشگاه عراق بعد از استادیوم الشعب بغداد است.

 

تیم ملی ایران عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!