Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:09:54 GMT

خط کشی معابر بیرجند به فراموشی سپرده شده است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۴۳۹۱

خط کشی معابر بیرجند به فراموشی سپرده شده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی به ماده 14 و 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و گفت: پلیس بر اساس قانون چنانچه معایب و نواقص ترافیکی رفع نشود و در بروز تصادف نقش داشته باشند، سهم تقصیر سازمان مربوطه را اعمال خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با انتقاد از عدم خط کشی طولی و عرضی خصوصا برای گذرگاه‌های عابر پیاده در بیرجند؛ خط کشی خیابان ها را در ایمنی و نظم‌دهی ترافیک مثمر ثمر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 کشته در بیرجند وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال در تصادفات شهری 9 نفر در بیرجند کشته و هزار و 2 نفر مجروح شده‌اند، افزود: پلیس تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای خط کشی طولی معابر،گذرگاه های عابرپیاده و رفع نقاط حادثه خیز انجام داده اما اقدام قابل توجهی انجام نشده است.   رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: فقدان خط کشی به عنوان یکی از عوامل پیشگیری از تصادفات در شهر مرکز استان مشهود است.   عباسی به ماده 14 و 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و عنوان کرد: پلیس بر اساس قانون چنانچه معایب و نواقص ترافیکی رفع نشود و در بروز تصادف نقش داشته باشند، سهم تقصیر سازمان مربوطه را اعمال خواهد کرد.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند