Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در نشست رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران گفت: طرح ملی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران «فهما» با ایجاد شبکه رابطین از سطح ستاد مرکزی، استانی و کانون‌ها در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هدف از اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور گسترش شبکه بچه‌های مسجد، طراحی فعالیت‌های جدید، توجه به فرهنگ و هنر و ایجاد یک زیست بوم با حضور جوانان در مساجد در اتمسفر سایت بچه‌های مسجد است که در پایان پایتخت «فهما» نیز مشخص می‌شود.

مظاهری اضافه کرد: با اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری رصد و ارزیابی می‌شود.

او، یکی از وظایف مهم مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری را فعالیت مستمر در حوزه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد بیان کرد و گفت: با اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور کانون‌های که فعالیتی نداشته باشند مجوز آن‌ها لغو خواهد شد.

مظاهری ارسال گزارشات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌ها به ستاد کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری را از وظایف رابطین «فهما» دانست و افزود: بازدید و سرکشی مستمر از کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌ها در دستور کار رابطین «فهما» قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اجرای طرح ملی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این اردو به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان سامان برگزار و ۷۰ بازیکن از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند.
سلیمی افزود: نفرات منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری