Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:44:50 GMT

5 مکان برای غذا خوردن در دبی و ابوظبی!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۴۵۴۴

بدون شک امارات متحده عربی به یک مقصد محبوب تعطیلات تبدیل شده است. فریبنده و میراث جهانی و میراث سنتی آن باعث الهام بخشیدن به مسافران تور دبی می شود. برای بسیاری از مسافران ، یک تجربه آشپزی پویا بخشی از بسته تجربی است. امارات غالباً مسافران را به سمت شهر شلوغ دبی سوق می دهد و تورهایی را به پایتخت ابوظبی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شهر تجربه ای بی حد و حصر را با گزینه های گسترده برای لذت بخش از کام و غذا به شما ارائه می دهد.اگر از گزینه های بیشماری رستوران در امارات و دبی ناراحت هستید ، در زیر 5 مکان برای غذا خوردن در دبی و ابوظبی را مشاهده می کنید!

رستوران مو(Mo’s):

Mo یک ایده ناهار خوری معمولی است که از غذاهای راحتی آمریکایی الهام گرفته شده است. برای صرف صبحانه ، شام می توانید از آن لذت ببرید: تخم مرغ و ماهی سیب زمینی ، پنکیک چیپس شکلاتی ، تخم مرغ ، املت یا ممکن است از چندین غذای خانگی انتخاب کنید. صبحانه بین 8 صبح تا 12 عصر یکشنبه-پنجشنبه و 8 صبح تا جمعه و شنبه سرو می شود.صبحانه خیالی ندارید؟ منوی Mo کاملاً گسترده با غذاهای اشتها آور ، سالادها ، ساندویچهای سرد و غذاهای کامل همراه با ماهی سالاد کبابی ، مرغ گوشتی ، تاکوهای میگو ، همبرگرهای کلاسیک ، ساندویچهای داغ و دسرها است.رستوران Mos در شهر Walk Dubai واقع در جاده Al Safa Road واقع شده است.

رستوران تام و سرج:( Tom & Serg)

Tom & Serg جدیدترین رستوران آشپزی در دبی است و خیلی بیشتر از جریان عکس های آب دهان در اینستاگرام است. Tom & Serg فرزند تام ، سرآشپز و تاجر اهل مادرید است دو سال پیش برای ایجاد رویای یک هیپرستر در دبی گرد هم آمده بودند. این رستوران باز ، مرسوم ، مد روز ، پرانرژی است و غذاهای الهام گرفته از استرالیا را ارائه می دهد که از نظر مهاجران و افراد محلی بسیار بی نظیر است. تام و سرگ در ال کووز ، دقیقاً از بازار میدان تایمز واقع شده است.

رستوران قبایل(Tribes):

Tribe یک رستوران فیوژن آفریقایی است که در بازار امارات واقع شده و به زودی به دبی مال می آید. رستوران قبایل غذاهای مورد علاقه جمعیتی هستند که با الهام از کشورها در سراسر قاره متنوع ساخته شده اند. انتخاب های منو شامل الهام گرفتن از جزایر ادویه آفریقای شرقی ، طعم های عربی و همچنین تأثیرات غرب و آفریقای جنوبی است. فهرست محبوب بهار رول های بهاری آفریقایی از منوی پیش از جشن است.شما اگر در تور ارزان دبی به غذاهای قاره آفریقا علاقمند هستید این رستوران جای شماست

رستوران بنتلی بیسترو و نوار(Bentley Bistro)

Bentley Bistro یکی از محبوب ترین رستوران های مهاجران تند و تیز است. بیشترین کاربرد آن برای انتخاب استیک و دسرهای خوب است. bistro به شدت از غذاهای فرانسوی الهام گرفته شده است و برای ساعات شاد و نوشیدنی های بزرگسالان محبوب است. دقیقاً در جزیره الرئم واقع در منطقه ال مریم واقع شده است. اکنون بنتلی جمعه باز است. هزینه دو بزرگسال در حدود 135 دلار USD است.

آشپزخانه بازار(Market Kitchen:)

آشپزخانه بازار - آشپزخانه مدرن آمریکایی با الهام از مفهوم ژان ژرژ ورونیچتن از "هتل به عنوان خانه" ساخته شده و رستوران را به عنوان ناهار خوری خانوادگی گاه به گاه لقب می دهد. آشپزخانه Market ، رستوران معمولی "ناهار خوری معمولی" نیست. این محیط بسیار شیک و خوش تیپ است. دکوراسیون آن مدرن در اواسط قرن است ، دارای نورپردازی زیبا و جزئیات است. نکته استثنایی در مورد Market Kitchen ، 7 روز هفته باز است. Market Kitchen در منطقه ال مارکازیا در هتل Le Royal Meridien واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تور دبی تور ارزان دبی آشپزخانه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • این غذاها را با هم نخورید!