Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: مطالعه باعث می‌شود که مداحان بتوانند پاسخ مناسب و جامعی به شبهات موجود در جامعه بدهند. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مداحان نوگل حسینی(ع) شهرستان رشت با وی اظهار داشت: مداحان نوگل حسینی(ع)، نوجوانان و جوانانی هستند که جوانی خود را در مسیر اهل بیت(ع)، پیامبر(ص) و خدا قرار دادند و دچار آسیب نمی‌شوند زیرا این مسیر پر از سعادت و روشنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هدف داشتن در زندگی باید در اولویت کار نوجوانان و جوانان مداح قرار گیرد گفت: خدمت کردن به اهل بیت(ع) و مداحی برای آنان سعادتی است که به زندگی انسان ارزش می‌دهد.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار اراده در دوران نوجوانی و جوانی تصریح کرد: بسیاری از انسان‌ها که در زندگی دچار خسران و زیان می‌شوند و از خوبی‌ها فاصله می‌گیرند به‌دلیل نداشتن اراده برای انجام دادن کارهای شایسته توسط آنان است.

نگاه دقیق به آیات حجاب، پاسخگوی شبهات استحجت‌الاسلام قرائتی در کرمان: شبهات مطرح شده در فضای مجازی نباید بی‌پاسخ بماندحضور کمرنگ روحانیت برای پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی

امام جمعه رشت دوران دبیرستان را بهترین دوره برای شکل‌گیری شخصیت انسان عنوان کرد و ابراز داشت: نوجوانان و جوانان در دوره دبیرستان بلوغ بیشتری پیدا کرده و دوستان خود را می‌یابند.

فلاحتی خاطرنشان کرد: نوگل‌های مداح حسینی(ع) بایستی همواره در زندگی با اراده خود تصمیم گرفته و تسلیم خواست دیگران نشوند همچنین سعی کنند که انسان‌های درست و شایسته را الگوی خود قرار دهند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با تأکید بر لزوم مطالعه برای مداحان افزود: مطالعه باعث می‌شود که مداحان بتوانند پاسخ مناسب و جامعی به شبهات موجود در جامعه بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مداحان باید با اشک و آه و ناله یاد و راه امام حسین(ع) را در بین مردم زنده نگه دارند بیان کرد: مداحان باید با قرآن انس بیشتری داشته باشند و حداقل در روز یک آیه از قرآن را تلاوت کنند.

وی تأکید کرد: مداحان باید رابطه خوب و درستی با علما داشته باشند و بازدید از حوزه‌های علمیه و علمای دینی در برنامه کاری آنان گنجانده شود همچنین زبان عربی را به خوبی بیاموزند زیرا باعث خواندن صحیح عبارت‌ها توسط آنان می‌شود.

فلاحتی تصریح کرد: مداحان باید با حضور مستمر در مساجد و ارتباط با ائمه جماعات و همچنین خواندن نماز اول وقت خود را در مسیر رشد و تکامل قرار داده و وظایف خود را به درستی انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: دوره‌های آموزشی تربیت مداحان ارزشی و انقلابی به‌منظور قرار دادن مداحان در مسیر شهدا و ارزش‌های دینی برگزار می‌شود.

مصطفی منزوی از برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مداحان اهل بیت(ع) در شهرستان‌های مختلف گیلان خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی برای مداحان رفع شبهات در جامعه و همچنین دوری شبهات از مداحان است.

انتهای پیام/

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که سال گذشته غرفه‌هایی که وابستگی دولتی داشتند، از وضعیت مطلوب جانمایی در نمایشگاه کتاب برخوردار بودند، گفت: ملاک اختصاص غرفه به ناشران تعداد قابل توجه اثر آنهاست. دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمدوند در پاسخ به این سوال که آیا رصدی انجام شده که چند درصد از مردم کتاب‌های خریداری شده نمایشگاه کتاب تهران را مطالعه می‌کنند، گفت: خواندن کتاب به عهده خود خریداران است. کتابی که خریداران وقت می‌گذارند، هزینه و خریداری می‌کنند، حتماً انتخابی پشتش بوده است. در پاسخ به آمار‌هایی که نشان می‌دهد سرانه مطالعه کشور اندک است، باید گفت که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با کشور‌ها دیگر پایین نیست. ما نسبت به وضعیت مطلوب کشور خودمان فاصله داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر