Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست این رزمایش از صبح امروز /پنج‌شنبه/  و با حضور بسیجیان در محل‌های استقرار اولیه و طی کردن دوره‌های آموزشی آغاز شد.

وی اضافه کرد: طی امروز /شنبه/ کلاس‌های آموزشی و آمادگی برای اجرای مرحله اصلی رزمایش برگزار می‌شود و صبح فردا /جمعه/ نیز پس از برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان، مرحله اصلی رزمایش در مناطق عمومی شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اختتامیه رزمایش با حضور بسیجیان در نماز جمعه فردا خواهد بود، اضافه کرد: این رزمایش با شعار چهل سال مردمیاری و امنیت و خدمت برگزار می‌شود.

سرهنگ علی‌نژاد اظهار داشت: سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی و ماموریت دفاع و به ویژه دفاع مردمی  از اهداف دیگر قابل پیگیری از برگزاری این همایش است، اضافه کرد: در چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه شدند، حضور یافته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات را حل کند.

همزمان با برگزاری رزمایش ۲ روزه «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان نیز با هشتگ #رزمایش_اقتدار_بسیج به استقبال این رزمایش رفتند و با فعالیت کمتر از سه ساعته خود توانستند این هشتگ را در جمع سه ترند برتر توئیتر فارسی قرار دهند.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی با حضور ۶ هزار نفر به مناسبت چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه رزمايش سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی خواهد شد 

او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیزاعلام آمادگی جهت مشارکت داشته است و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.

صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان