Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند ساخت سریال «شهید صیاد شیرازی» گفت: مراحل نگارش فیلمنامه سریال «شهید صیاد شیرازی» از سال ۹۰ آغاز شده است. حدود چهار سال پژوهش و تحقیق انجام شد، اما به دلیل اختلالی که در روند نگارش به وجود آمد، نگارش فیلمنامه در دو سال اخیر از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیما فیلم، ستاد کل نیرو‌های مسلح و خانواده شهید طرح اولیه را تایید کردند و در مراسم سالگرد شهادت ایشان، از فیلمنامه اولیه رونمایی شد. قرار است هفته آینده سیناپس سریال «شهید صیاد شیرازی» را به سیما فیلم ارائه کنیم و در صورت تایید نهایی نگارش فیلمنامه آغاز خواهد شد.

تهیه کننده سریال «برادر جان» عنوان کرد: با اتمام فیلمنامه پیش تولید سریال «شهید صیاد شیرازی» از ابتدای سال ۹۹ آغاز می‌شود.

شفیعی اظهار کرد: در سریال «شهید صیاد شیرازی» در فصل کوتاهی به دوران کودکی، نوجوانی و مراحل تحصیل ایشان می‌پردازیم. البته بخش اصلی سریال، به جریان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و زمان شهادت آن بزرگوار اختصاص دارد.

این تهیه‌کننده درباره تیم نویسندگی این سریال عنوان کرد: نگارش فیلمنامه بر عهده فرهاد توحیدی و مشاور فیلمنامه محسن مومنی شریف است و سریال در ۵۰ قسمت ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیراً هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و پیگیری رسانه‌ها درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد اما در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

مدتی قبل نیز هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳؛ اخیراً نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» در گفت‌وگویی گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟ آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

منبع: فارس

کد خبر 748105

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم