Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: سخت ترین بازی های استقلال از این هفته شروع می شود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که استراماچونی و یارانش مقابل تیم های بزرگ چگونه بازی خواهند کرد و آیا می توانند این دیدارهای سخت را با موفقیت پشت سر بگذارند یا خیر.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: متأسفانه بعد از گذشت ۸ هفته از لیگ و دو بازی در جام حذفی هنوز خط دفاع استقلال به یک هماهنگی کامل نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار برابر پارس جنوبی هم چندین موقعیت خطرناک به دست آمد که یکی دو مورد آن با هوشیاری حسین حسینی دفع شد و یک مورد هم که به گل تبدیل شد اما داور آن را آفساید اعلام کرد، بنابراین این نشان می دهد استقلال هنوز در بخش دفاعی مشکل داشته و به هماهنگی نرسیده است. اگر چه این روزها همه پیشکسوتان استقلال و کسانی که دلشان برای این تیم می سوزد مرتب این موضوع را تکرار کرده اند اما هنوز ندیده ایم در خصوص رفع مشکلات دفاعی استقلال اتفاق تازه ای بیفتد.

چنگیز در ادامه گفت: استراماچونی باید یک برنامه ویژه برای مدافعانش داشته باشد. او باید آنها را به هماهنگی و آمادگی کامل برساند تا آنها بتوانند یکدیگر را به خوبی پیدا کرده و اشتباهات غیرقابل جبرانی از آنان در طول بازی ها سر نزند.

وی در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: به طور حتم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ خواهد شد. از گذشته بازی تیم های تراکتور و استقلال جذاب، پرتماشاگر و پر از اتفلاقات غیرقابل پیش بینی بوده است. قرمزپوشان تبریزی بازی قبل خود را به نفت آبادان واگذار کردند و حالا نمی خواهند با شکست دیگر برابر استقلال موقعیتشان در بالای جدول به خطر بیفتد، بنابراین تلاش می کنند تا با حمایت هوادارانشان این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کنند اما استقلال هم که این روزها به بُردهای پیاپی دست پیدا کرده ،شرایط روحی خوبی دارد و اعتقاد دارم اگر سرمربی آبی پوشان در مهره چینی دقت لازم را به خرج دهد، می تواند تراکتورسازی را شکست داده و باز هم پله های رسیدن به بالای جدول را طی کند.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: تراکتور از بازیکنان بزرگ و باتجربه ای سود می برد اما درست برخلاف آنها استقلال جوانانی دارد که عملکرد بسیار خوبی داشته و از قدرت و انگیزه های بالایی برخوردارند و اعتقاد دارم تلفیقی از جوانی و تجربه در استقلال می تواند به این تیم در دیدار برابر تراکتور و بازی های آینده کمک موثری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال روزهای سخت خود را با آرامش و موفقیت سپری کند. این تیم پتانسیل قهرمان شدن در لیگ را دارد به شرط آنکه از اشتباهات بچه گانه جدا خودداری کند و بازیکنانش آنچه را که استراماچونی از آنها می خواهد به خوبی در زمین پیاده کنند.

کد خبر 4756974

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی عبدالعلی چنگیز تراكتورسازي تبريز استقلال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد گابریل کالدرون تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سایپا تهران ووشو قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس هندبال فوتسال کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری، ارسلان را به عنوان زوج خط حمله در کنار رحمان جعفری مورد استفاده قرار داد تا مهاجم سابق آبی‌ها مقابل باشگاهی که علاقه وافری به آن داشت، خودی نشان دهد.

البته در طول مسابقه، بازی بسته استقلال و شرایط خاص مسابقه مانع از این شد که ارسلان موقعیت خاصی داشته باشد و گلزنی کند؛ بنابراین بازیکنی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و هنوز در تراکتور، خود را پیدا نکرده است، کماکان با شرایط قبلی ادامه داد. اگرچه حضور ارسلان در ترکیب تراکتور یک اتفاق کاملا مثبت برای او است.

نکته مهم صحبت‌های مطهری در خصوص به کار گرفتن ارسلان در نشست خبری پس از بازی بود. مطهری در این خصوص گفت: حضور ارسلان در بازی یک تصمیم تاکتیکی بود.

حمید مطهری برای مقابله با برش استقلال در ضربات ایستگاهی که بخش مهمی از دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده، از ارسلان برای بستن بلاک دفاعی و بلندتر کردن خط اول دفاعی تیمش برای مقابله با سرزن‌های قهار آبی پوش استفاده کرد و کاملا هم موفق بود. پس یک لایک برای مربی سرخ‌های تبریز که امروز نشان داد تاثیر خود را برای بهبود وضعیت دفاعی سرخ‌های تبریز گذاشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال