Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف افشارنیا ظهر پنج شنبه در نشست بزرگداشت ۱۳آبان اظهار داشت: امید است امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد حضور تمامی اقشار در راهپیمایی روز سیزده آبان باشیم تا حضور دانش آموزی فراتر رود.

وی افزود: در کمیته رسانه هماهنگی لازم صورت گرفته و با شبکه های سراسری برای پخش راهپیمایی از ابتدا تا انتها نیز هماهنگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: نحوه انعکاس این راهپیمایی می تواند به نوعی حرکات فضای رسانه ای دشمن را تحت تاثیر قرار دهد لذا بر حضور تمام اقشار با جلوه های ویژه تاکید می شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم برای انجام تصویر برداری هوایی مجوز دریافت شود تا حضور اقشار به خوبی منعکس شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان یک رویداد و ابزار تربیتی است

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز بیان کرد: میثاق بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که از شش ساحت یک ساحت اجتماعی است و به تقویت دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی همراه با شناخت و بصیرت می پردازد.

خدایار قاسم پور  بیان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان یک رویداد و ابزار تربیتی است و امید حضوی همراه با بصیرت و تقویت بعد سیاسی اجتماعی دانش آموزان باشد.

وی بیان کرد: دانش آموز در این روز در محوریت قرار دارد لذا امید است که برنامه با محوریت این قشر باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در مرکز استان تمامی مدارس و حتی در روستاها نیز دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و زنگ استکبار ستیزی نیز به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

کد خبر 4759967

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد راهپيمايي 13 آبان راهپیمایی اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی بارش باران ایلام سانحه تصادف گرگان قزوین مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد بیرجند استانداری سمنان مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود