Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی نادر دهقانی امروز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه برنامه الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی با همکاری وزارت کار در حال انجام است، اظهار داشت: در این برنامه به یک مدل رسیدیم که شامل آموزش و توانمند سازی است.

وی با بیان اینکه یکی از استان های پایلوت در این حوزه بوده ایم، تصریح کرد: همچنین برنامه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: از بین ۳۵۰ نفر احصا شده در برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نهایتا ۱۷۰ نفر انتخاب شد و بیشترین سهمیه هم به پلدختر اختصاص داده شد.

دهقانی یادآور شد: در حال حاضر نیز در حال آموزش و توانمندسازی این بانوان هستیم.

کد خبر 4760007

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد زنان سرپرست خانوار اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی بارش باران ایلام سانحه تصادف گرگان قزوین مشهد شهادت امام رضا ع شهرکرد بیرجند استانداری سمنان مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران همچنان میهمان کرمانیها