Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار غلامرضا جلالی در شورای پدافند غیرعامل استان که ظهر امروز در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،اظهار داشت: موضوع پدافند غیرعامل همواره مورد تأکید رهبری است و آن را از دولت، نیروهای مسلح پیگیری می‌کنند.

وی افزود: امسال در مواجه قدم‌به‌قدم با آمریکا قرار گرفتیم و هدایت‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری به ستاد کل و دولت بیشتر بود و تأکید داشتند استان‌های جنوبی کشور درزمینهٔ دفاعی آمادگی بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیا‌ن اینکه سطح تهدیدهای دشمن ‌در زمینهٔ پدافند غیرعامل بیشتر شده است، گفت: با توجه به‌ احتمال حملات تروریستی و تهدیدات سایبری دشمن برنامه‌های مدنظر را دنبال کردیم.

سردار جلالی اظهار داشت: در حوزه نظامی پاسخی که بخش دفاعی کشور به تعرض هوایی پهپاد آمریکایی نشان داد اراده خوبی در سطح نظامی کشور وجود دارد و با شجاعت و برنامه از کشور دفاع می‌شود و دشمن تصور چنین برخوردی نداشت.

وی بابیان اینکه قدرت نظامی کشورمان کاملاً افزایش پیداکرده است و تأثیر خود را در منطقه گذاشته است،بیان کرد:آمریکا همه طرح‌هایش مبنی بر استفاده از پهپهاد در 30 هزارپا بود و تصور نمی‌کردند ما بتوانیم آن را مورد هدف قرار دهیم و به این نتیجه رسیدند که گزینه نظامی در برابر کشورمان نتیجه‌ای ندارد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: آمریکا پس از سقوط پهپاد به این نتیجه رسید که برخورد نظامی انجام ندهد و برای کشورمان پیروزی سیاسی بزرگی ایجاد شد و دست برتری نظامی به کشورمان رسید و سبب عقب‌نشینی عربستان و امارات شد.

سردار جلالی کاهش تعهدات برجامی ایران در قبال عهدشکنی‌های اروپا و آمریکا را گام بزرگی برشمرد و تصریح کرد: آمریکا در حوزه اقتصادی گزینه جدیدی برای تحریم کشورمان ندارد و قابلیت‌های خوبی برای حوزه اقتصاد در کشورمان ایجادشده و علی‌رغم گرانی‌ها ثبات اقتصادی در کشورمان ایجادشده است.

وی ادامه داد:درزمینهٔ سایبری آمریکایی‌ها پیش‌ازاین مدعی می‌شدند که حملات سایبری توسط ایران انجام می‌شود و حملات خود را منکر می‌شدند،از ابتدای سال جاری بیش از 120 رزمایش در حوزه سایبری انجام دادیم و بسیاری از نقاط آسیب‌پذیر شناسایی‌شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: حوزه اقتصادی به‌شدت از شبکه اجتماعی تأثیرپذیر است، طرح‌ریزی و تمرین و اجرای دفاع چندلایه باید در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد و این دفاع ممکن است درزمینهٔ اقتصادی و سایبری بیشتر باشد و باید بر اساس نیاز موردنظر طراحی شود.

سردار جلالی بابیان اینکه در قم نیازمند طرح عملیاتی زیستی هستیم زیرساخت‌ها و دفاع زیستی باید مورد تأکید باشد،خاطرنشان کرد:استان قم با توجه به اینکه یکی از قطب‌های پرورش و تبادل دام در کشور است ازنظر تهدیدات زیستی و بیماری‌های مشترک انسان و دام در معرض تهدید است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی حملات تروریستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است

نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از نظر ایران راه حل همه‌جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان‌پذیر است.

به گزارش ایسنا، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نیوریورک ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار کرد، ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است.

سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، افزود: «مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح اظهار داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

نماینده دائم کشورمان با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح اظهار داشت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

رئیس هیات کشورمان در خاتمه تصریح کرد که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن