Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی "زنان کوچک" بر پایه رمان معروف زنان کوچک نوشته لوییزا می الکات توسط گرتا گرووینگ به فیلمنامه مبدل شده و خود گرووینگ کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. البته پیش از این نسخه های متنوع و گوناگونی از زنان کوچک ساخته شده که یکی از معروف‌ترین آنها برای ایرانیان انیمیشنی با همین نام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مریل استریپ، سیروشا رونان، تیموتی شلمی، فلورانس پگ، لورا درن، اما واستون، جیمز نورتون و الیزابت اسکالن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. بر اساس آخرین اخبار این فیلم فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و بیست و پنجم دسامبر امسال اکران می شود.

شخصیت محوری داستان، دختری است ۱۵ ساله لاغر و قد بلند که مغرور، رک، جسور، اصولی و وفادار است. علاقه‌مند به خواندن و نوشتن، که صفحه به صفحه کتاب و نمایشنامه می‌نویسد. او خود را به شکل یک پسر در می‌آورد و دوست ندارد که به علت دختر بودن در همهٔ کار‌ها محدودیت داشته باشد.

بهترین و صمیمی‌ترین دوست او تئودور (لاری) لارنس است که جو او را تدی صدا می‌زند. جو معلم اخلاق و محرم راز خواهر خود، بت می‌باشد. اسم کامل او ژوزفین است و به عنوان همدم در خانهٔ عمهٔ پیر خود کار می‌کند.

مگ بزرگترین دختر خانواده است و به بچه‌های مردم درس می‌دهد. او زیباست و چون بیش تر ازهمه زندگی مجلل گذشته‌شان را به خاطر می‌آورد بیش تر از سه خواهر خود طرفدار تجمل و ثروت است و دوست دارد ثروتمند شود. او معلم اخلاق ایمی است. نام کامل مگ، مارگارت است.

چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی "زنان کوچک" به کارگردانی گرتا گرووینگ عصر دیروز به پایان رسید، در همین راستا گروه تولید تصاویر تازه این فیلم سینمایی را منتشر کردند. این فیلم دسامبر سال جاری میلادی اکران خواهد شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • موشک های ایران بر فراز کنست /عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود