Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا ناصح روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:۴۳ نفر نیز در این‌ حوادث مصدوم شده‌اند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر منتقل شدند.

وی افزود: علت عمده این حوادث براساس اعلام پلیس راه سرعت زیاد و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ۷۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای با بیش‌از ۸۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را برعهده دارند.

وی افزود: مرکز هدایت عملیات بحران و مرکز پایش و مراقبت‌های درمانی این دانشگاه نیز به صورت شبانه روزی برای پایش حوادث ویژه و انجام مداخلات لازم فعال است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه سیستان و بلوچستان حوادث رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور