Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی پور گفت: در آینده ای نزدیک تفاهم نامه همکاری بین دفتر نمایندگی آستان قدس خراسان جنوبی با فنی و حرفه ای استان با هدف سوق دادن جوانان محروم به فرآگیری آموزش‌های مختلف به صورت رایگان در جهت تولید و اشتغال منعقد می شود.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی: وقتی دل و نیت به سمت خدمت به محرومان، آن هم زیر پرچم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) باشد نتیجه موثرتری به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادم اهل بیت عصمت و طهارت بودن عشق است و زیبا؛ وعالم دیگری دارد اما وقتی تو را به نام خادم امام رئوف بشناسند و بتوانی در لباس خادمی در هر کجایی از این ایران عزیز، قرار داری، برای زائری، محرومی، نیازمندی، در راه مانده ایی و یا بیماری کاری با اخلاص انجام دهی کارت زیباتر می شود؛ همزمان است که یقین می‌کنی که مزد خدمتت را بانوی دو عالم،‌حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها می‌دهد.

 

زیباتر از آن زمانی است که با نام خادمی امام رضا علیه السلام؛ قدمی بزرگ برای دردمندی برداری و این بسا بزرگترین افتخار است. با شروع فعالیت خادمیاران استانی حرم مطهر رضوی در سراسر کشور چند سالی است که این خادمین در همه عرصه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی فعالیت های بسیار چشمگیری داشته اند. در همین راستا جمعی از خادمیاران استان به همراه معاونت محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از کانون محله چهاردرخت بیرجند بازدید و در نشستی با خادمیاران این مسجد، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را بررسی کردند.

 

انعقاد تفاهم نامه فی مابین معاونت محرومیت زدایی با فنی و حرفه ایی استان در آینده نزدیک

«صابر یوسفی پور» در این بازدید با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمت‌ به زائران،‌ ضعفا و نیازمندان اظهارداشت: وقتی دل‌ها و نیت‌ها به سمت خدمت به محرومان در زیر پرچم امام هشتم باشد، نتیجه قطعا متعالی است.

 

معاونت محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: از توان مراکز و مجموعه های فرهنگی ـ مذهبی برای ساز و کار بهتر و خدمت به مناطق محروم و محرومان با همکاری کانون های محله ایی آستان قدس رضوی استفاده می شود.

 

وی با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد کانون‌های تخصصی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یادآورشد: می توان از ظرفیت خادمیاران محله در جهت کمک به محرومین به ویژه در برخی از محلات کمتربرخوردار شهر بهره گرفت.

 

یوسفی‌پور همچنین بر بهره گیری از توان خیرین برای رفع غبار محرومیت از برخی از محلات شهر هم تاکید کرد و گفت: در آینده ای نزدیک تفاهم نامه فی مابین معاونت محرومیت زدایی با فنی و حرفه ای استان با هدف سوق دادن جوانان محروم به فرآگیری آموزش‌های مختلف به صورت رایگان در جهت تولید و اشتغال منعقد می شود.

 

مسجدی با 900 سال قدمت

«سید علی میر عباسی» مسئول کانون خادمیاران مسجد چهاردرخت بیرجند هم در این جلسه اظهارکرد: مسجد چهاردرخت یکی از مساجد کهن بیرجند است که قدمت آن نزدک به 900 سال است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 24 نفر عضو کانون خادمیاران محله چهاردرخت بیرجند هستند، گفت: متاسفانه خیلی از فعالیت هایی که خادمیاران برای کمک به محرومین و مناطق محروم انجام می دهند دیده نمی شود.

 

طبخ 600 غذای گرم با همکاری خادمیاران رضوی در هفته

میر عباسی با اشاره به طبخ 600 غذای گرم در روزهای دوشنبه هر هفته با کمک خیرین و خادمیاران در مسجد عاشورا و همکاری هیئت فاطمی افزود: پخت این غذاها مخصوص ایتام و محرومین محله است.

 

وی از شناسایی 150 خانوار محروم توسط خادمیاران رضوی در محله چهاردرخت خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر 30 درصد محرومین این محله شناسایی شده اند و تکمیل پرونده دیگر افراد در دست اقدام است.

 

مسئول کانون خادمیاران مسجد چهاردرخت بیرجند بیان داشت: با توجه به اینکه این مسجد در مجاورت حوزه علمیه برادران واقع شده است اما متاسفانه جذب جوانان به مسجد خیلی کم و باید اقدامات و فعالیت های فرهنگی در جهت جذب جوانان به مسجد صورت گیرد.

 

در پایان این جلسه عیادتی از خانواده یکی از محرومین توسط خادمیاران و معاونت محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان صورت گرفت.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز شهادت امام رضا ع شیراز اردبیل مسجد شهادت امام رضا ع زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده ماه صفر گردشگری خراسان خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول