Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالله دهقان، معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان امروز، 9 آبان ماه در حاشیه مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری مسابقات قرآن کریم به میزبانی شهر سنندج در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کردستان برگزار و نفرات برتر پس از ارزیابی در معاونت فرهنگی قوه قضاییه به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شرکت 168 نفر در این دوره از مسابقات قرآنی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، حفظ موضوعی و درک مفاهیم و در دو بخش کتبی و شفاهی و باهدف تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم برگزارشده است.
معاون فرهنگی دادگستری کردستان بیان کرد: کلیه کارکنان قوه قضائیه، سازمان‌های تابعه، کارکنان شوراهای حل اختلاف و همسران و فرزندان دستگاه قضایی استان که موفق به راه‌یابی به این مرحله شده بودند، در مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه شرکت کردند.
دهقان، شناسایی، تشویق و بهره‌مندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضائی استان، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده‌های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی کارکنان قوه قضائیه را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات دانست.
همچنین در این مراسم سید باقر شعبانی از اساتید حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: قرآن کریم کارخانه آدم سازی است و عمل کردن به دستورات قرآنی موجب فلاحت و رستگاری در دنیا و آخرت است.
یادآور می‌شود؛ در آیین اختتامیه این مراسم از تعداد 44 نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان کردستان در رشته‌های مختلف که در مرحله استانی حائز رتبه‌های برتر شده بودند با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

حوزه‌های برگزاری مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن آزمون مربوطه در ۸۵ حوزه امتحانی در نظر گرفته شده در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق درگاه  https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی