Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخپوشان تهرانی که برای رسیدن به جمع تیم های صدرنشین نیاز به پیروزی در این دیدار داشت، از همان ابتدا تلاش کرد به گل برسد اما موقعیت های این تیم آنقدر زهردار نبود که دروازه ماشین سازی را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ماشین سازی در دقیقه ۱۴ این دیدار روی یک ارسال از جناح راست به گل رسیدند که داور این گل را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول سرخپوشان نظم بهتری گرفتند و چند حمله خطرناک را روی دروازه ماشین سازی پی ریزی کردند اما بازهم نتوانستند دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کنند.

نیمه دوم اما برای سرخپوشان شرایط متفاوتی داشت. این تیم بارها به سمت دروازه مهمان تبریزی حمله کرد اما در زدن ضربات آخر توفیق زیادی نداشت و هر چه زد به در بسته خورد. 

در حالی که بازی وارد پنج دقیقه پایانی شده بود یک ارسال از جناح راست با خطای بازیکن ماشین سازی روی مهدی ترابی همراه شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. بازیکنان و اعضای کادر فنی ماشین سازی به این تصمیم داور اعتراض داشتند اما در نهایت علی علیور در دقیقه ۹۰ پشت توپ ایستاد و این ضربه پنالتی را به صورت چیپ زد که حامد لک بدون اینکه از جایش تکان بخورد توپ کم رمق و آرام او را گرفت.

علیپور در حالی این ضربه پنالتی را از دست داد که در دیدار قبلی بالاخره پایش به گلزنی باز شده بود و در این دیدار هم پس از بیرون رفتن نورالهی و عالیشاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود اما این کاپیتانی برای او خوش یمن نبود.

کد خبر 4760088

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد گابریل کالدرون تیم فوتبال سایپا تهران تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس ووشو قهرمانی جهان هندبال فوتسال کشتی فرنگی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی