Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سعید نوریان، دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی، عصر امروز، نهم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ۲۴۶ اثر در بخش‌های مختلف همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از کشور‌های مختلف جهان به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد در ۲ مرحله داوری توسط هیئت داوران تاکنون ۴۳ اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آئین اختتامیه همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی ۲۲ آبان ماه در پژوهشگاه صفویه اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی افزود: در مرحله نهایی داوری از بین ۴۳ اثر راه یافته هیئت داوران آثار برتر بخش‌های مقالات پژوهشی را معرفی و پژوهشگران آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

نوریان تاکید کرد: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، قم و اردبیل بیشترین آثار پژوهشی را در مرحله نهایی به خود اختصاص داده‌اند.

وی اظهار کرد: آثار پژوهشگران برجسته از کشور‌های نیجریه، افغانستان و عراق نیز در مرحله نهایی راه یافته است.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی یادآور شد: طبق دوره‌های قبلی آثار پژوهشی برگزیده مرحله نهایی به صورت کتاب چاپ و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن مناظرات گفتگو همایش رضوی امام رضا مقالات پژوهشی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، باشگاه فیلم رویش حوزه هنری خراسان رضوی با همکاری مرکز فیلم جوان سازمان سینمایی سوره و معاونت امور استان‌های حوزه هنری، آمادگی خود را برای حمایت از تولید طرح و فیلمنامه‌های تولیدی هنرمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد.    روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گزارش داد: در متن فراخوان حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آمده است، با توجه به اهمیت پرداخت به نهاد خانواده و مغفول ماندن آن در آثار سینمایی، هر یک از ایده‌های ارسالی که در این محور محتوایی شکل گرفته است، امتیاز ویژه‌ای را در مرحله انتخاب دارا خواهد بود.    همچنین در صورت انتخاب موضوعی خارج از محور‌ها و موضوع‌های مطرح شده در فراخوان، محوریت بازنمایی خانواده ایرانی متناسب با زیست بوم استان خراسان رضوی از امتیاز خاص تری برخوردار خواهد بود.   هنرمندان و جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلمسازی در خراسان رضوی، می‌توانند طرح یا فیلمنامه خود را از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی به شماره ۰۹۰۰۱۰۸۳۸۶۸ ارسال کنند.   مهلت ارسال آثار از ۸ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تعیین شده است و اعلام نتایج بررسی و انتخاب آثار در بازه زمانی یک ماه بعد از پایان مهلت فراخوان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین