Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر «لیندسی لوهان» بازیگر آمریکایی از روابط عاطفی میان دخترش و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر داد.

بامداد پنجشنبه الجزیره، «میشل لوهان» پدر لیندسی با رد اینکه روابط پنهانی میان فرزندش با ولیعهد سعودی وجود دارد، اما وجود روابط مستمر میان آن دو را رد نکرد.

میشل لوهان گفت که روابط دخترش با محمد بن سلمان، افلاطونی، محترمانه و دوستانه است و او با ولیعهد عربستان در ارتباط با فعالیت هایی که برای پناهجویان در منطقه انجام می دهد، دیدار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پدر لوهان در پاسخ به این پرسش که او نسبت به اینکه فرزندش با کسی که شماری از افراد خاندانش را به زندان انداخته و دستور قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی صادر کرده رابطه دارد، نگران نیست، گفت: تا این لحظه هیچ یک از این ادعاها ثابت نشده است.

پیش‌تر مجله «Page Six» گزارش داده بود که لیندسی لوهان، بازیگر معروف آمریکایی و محمد بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند و سال گذشته میلادی در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند.

به نوشته این مجله آمریکایی، شایعاتی وجود دارد که ولیعهد سعودی با لوهان در هواپیمای شخصی اش دیدار کرده و هدایای گرانبهایی از جمله کارت های اعتباری به او داده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد