Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از شاتا، شرکت تولیدی_صنعتی آریا رنگ درخشان در سال 94 پروانه بهره برداری خود را در زمینه کاغذ روکش شده و چاپ هیلوگراور برای بسته بندی به ظرفیت 19000 تن در سال و کاغذ روکش شده به ظرفیت 8600 تن در سال را سازمان صمت استان زنجان دریافت نموده است.

این شرکت توانسته است با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز چاپ هیلوگراور و با استفاده از دستگاه چاپ هیلوگراور 10 رنگ ساخت ایتالیا، طرح خود را در زمینی به مساحت 72627 مترمربع با زیر بنا 12000 مترمربع احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد تولیدی_صنعتی آریا رنگ درخشان با سرمایه گذاری ریالی بالغ بر 330 میلیارد و 9.7 میلیون یورو، زمینه اشتغال مستقیم بیش از 100 نفر را فرآهم نموده است.

با اجرای این طرح با توجه به اینکه امروزه صنعت بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن محصول بر اساس چاپ انجام گرفته روی بسته بندی امکان پذیر می باشد و طیف گسترده ای ازاقلام دارویی ،مواد غذایی و کالاهای مصرفی و لوازم خانگی با بسته بندی مرتبط می باشد می توان نیاز این استان و سایر استانها را در زمینه چاپ بر روی بسته بندی های مورد نظر کارخانه ها را تامین نمود.

شرکت آریا رنگ درخشان با هدف تامین محصولات بسته بندی مورد نیاز داخل کشور و با نیم نگاهی به بازارهای خارجی ، با بهره گیری از ماشین آلات ، تجهیزات و دانش و تکنولوژی روز اروپا ایجاد شده است.

حوزه تخصصی چاپ این شرکت در گام اول محصولات بست بندی صنایع دخانی می باشد که توانسته است رضایت مشتریان بین المللی خود از جمله JTI ، BAT را به عنوان دو شرکت بزرگ تولید کننده سیگار در دنیا را جلب نماید.

محصولات چاپی شرکت آریا رنگ درخشان در حال حاضر در برند های مختلف و شامل پاکت سیگار(بلنک)، باکس مربوطه (اوتر) و اینر فریم (قالب محافظ) است و تمامی محصولات مذکور دارای استاندارد های بین المللی بوده و از نوع بسته بندی لوکس به شمار می آید که فرآیند های چاپ مرکب UV مخصوص، طلاکوب و نقره کوب و نیز برجسته سازی یکطرفه و دوطرفه بر روی آنها انجام می شود تا جلوه های خاصی به محصولات داده شود.

شرکت آریا رنگ درخشان با استفاده از دستگاه های تخت هات فویل و دایکات و هم چنین با استفاده از قالب های شرکت های بزرگ تولید کننده قالب در دنیا (متل مارباخ آلمان)، انواع هات فویل نقره ای ،طلایی ،آبی و ... و هم چنین انواع برجسته سازی (امباسینگ) و کریسینگ را با بالاترین کیفیت و دقت ممکن و با استفاده از تکنولوژی شرکت های معتبر جهانی انجام می دهد.

یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در صنعت بسته بندی ، فویل آلومینیوم می باشد که در زمینه های مختلف از جمله صنایع غذایی ، صنایع لبنی ، صنایع دخانی و صنایع دارویی کاربرد دارد که در همین زمینه شرکت آریا رنگ درخشان، فویل آلومینیوم را در رنگ های مختلف از جمله طلایی، خاکستری ومشکی با مرکب های پایه آب و پایه حلال تولید می کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی را در این ویدئو مشاهده نمایید. این مدیر آزمایشگاه می گوید روغن های سنتی که در مغازه ها جلوی مشتری گرفته می شود نباید خریداری شوند چون باید قبل از مصرف آزمایش های لازم روی آن انجام شود.

کد خبر 849190 منبع: مهر برچسب‌ها سلامت روغن خبر مهم زيتون - روغن زيتون برنج تغذیه

دیگر خبرها

  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS