Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با حضور اساتید مجرب، کارگاه ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی در حوزه فضای مجازی برای فعالین قرآنی استان اردبیل دائر شد.

وی بیان کرد: این کارگاه با مشارکت و همکاری پلیس فتا، اداره کل حراست، اتحادیه مؤسسات قرآنی، دارالقرآن و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  افزود: در این کارگاه به صورت تخصصی به مباحث مربوط به فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدید‌های این فضا پرداخته شد و در پایان کارگاه، شرکت‌کنندگان در آزمون تخصصی آن حضور یافتند. 

اسحاقی با تاکید بر الگوبرداری از قرآن و آموزه‌های آن گفت: برای اینکه بتوانیم در تمامی دوره‌ها و نیز در آینده زندگی سالم و متعالی داشته باشیم باید از قرآن الگوبرداری کنیم چرا که قرآن بهترین الگو در این زمینه است.

وی جاری شدن ارزش‌ها و مفاهیم والای قرآنی در جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: جاری و ساری شدن این مفاهیم و سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز ایجاد زندگی سالم فردی و اجتماعی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: با الگو قرار دادن مفاهیم قرآنی در زندگی می‌توانیم از بسیاری از مسائل و مشکل در امان مانده و تعالی واقعی را برای خود رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن فعالین قرآنی دانش تخصصی فضای مجازی الگوبرداری دارالقرآن زندگی سالم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن