Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانسرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: وقتی با تیمی همچون پیکان مسابقه می دهیم بایستی خصوصیات آن را رصد کرده و برای نحوه احتمالی بازی شان تمرین کنیم.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی شامگاه پنج شنبه در  نشست خبری پیش از مسابقه با تیم پیکان تهران با اشاره به اینکه تیم پیکان را کامل می شناسد، افزود: تیم پیکان در این فصل نشان داده علی رغم عملکرد خوبی داشته، بازی های متغیری هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر یک بازیکن محروم و پنج بازیکن مصدوم داریم که در بازی فردا مقابل پیکان حضور ندارند اما سایر بازیکنان گل گهر با انگیزه کامل و همدلی با هدف بردن، بازی خواهند کرد.

جلالی در رابطه با تغییراتی که اخیرا در کادر فنی تیم گل گهر سیرجان ایجاد کرده است، اظهار کرد: تیم گل گهر در شرایطی بود که نیاز به هل دادن داشت و برای این، بایستی کادر فنی متخصص از تیم پشتیبانی می کرد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان ادامه داد: آقای پورغلامی که در کنار تیم حضور پیدا کرده اند تجربه سرمربی‌گری در لیگ برتر دارند و مربی بدنساز اسپانیایی هم جزو بهترین ها در این حوزه است.

جلالی بار دیگر از هواداران خواست تا تیم گل گهر سیرجان را تنها نگذارند و برای بازی فردا که با تدابیر انجام شده ورود به ورزشگاه رایگان است، در کنار تیم خودشان قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال گل گهر سیرجان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان میزبان تیم فوتبال پیکان تهران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتبال ایران مجيد جلالي تیم فوتبال گل گهر سیرجان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش