Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده دزفول از برگزاری چندین برنامه متنوع فرهنگی در سطح شهرستان دزفول به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

«رضا صائمی نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، پرداختن به موضوع بسیج امری مهم و پرداختن به موضوع بسیج دانش‌آموزی امری مهم تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده دزفول با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از (۸ تا ۱۳ آبان) برگزار می شود افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های مختلفی به این مناسبت در سطح شهرستان دزفول تدارک دیده شده است.

 

وی به تقارن هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این همزمانی برنامه های مختلفی با حضور برخی از مسئولان، رزمایش نمادین پدافند غیرعامل در یکی از دبیرستان های شهرستان برگزار می‌ شود.

 

صائمی نیا تصریح کرد: امروز (پنج شنبه ۹ آبان) نیز اردویی یک روزه با محوریت برنامه های فرهنگی تربیتی، در محل پادگان قدس برگزار می شود که این برنامه مختص دانش آموزان عضو در طرح شهید بهنام‌ محمدی است.

 

وی به برگزاری مسابقه نقاشی و اجرای برنامه های هنری در پارک خانواده دزفول و اجرای مسابقه مختص دانش‌ آموزان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی خبر داد و عنوان کرد: فردا (جمعه ۱۰ آبان) جمعی از دانش‌آموزان در مراسم نمازجمعه حضور پیدا می کنند که با توجه به هماهنگی های انجام شده بیانیه هفته بسیج دانش آموزه توسط یکی از دانش آموزان در بین‌الصلاتین انجام می‌پذیرد.

 

وی برگزاری مراسم یادواره ۷۰۰ شهید دانش‌آموزی در دبیرستان دکتر عصاریان در روز ۱۱ آبان و دیدار نخبگان دانش‌آموزی شهرستان با نماینده ولی فقیه در دفتر امام جمعه شهرستان در روز ۱۲ آبان را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد و اذعان داشت: مسابقات جام فوتبال در سالن ورزشی صالحین مناسب برای مقطع متوسطه اول، مسابقات رزمی کاراته، دیدار با خانواده شهدا توسط دانش آموزان، مسابقه کتابخوانی از کتاب سیری در سیره ائمه اطهار (ع) نوشته شهید مطهری به صورت الکترونیکی از دیگر برنامه هایی است که برای هفته بسیج دانش آموزی پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع ماه صفر امام رضا ع پیاده روی اربعین شیراز اردبیل مساجد جهان شهرستان دزفول دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دو بخش با عنوان روز‌هایی که نیستی از شبکه خبر پخش شد.

شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود.

شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد.

راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت.

علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر