Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هوشنگ نصیرزاده پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در مورد اعلام پنالتی به ضرر تیمش اظهار داشت: پنالتی‌هایی که داورها به ضرر ما گرفته‌اند، هیچ‌کدام گل نشده است. در بازی با سپاهان، در بازی با پرسپولیس و امروز هم که این پنالتی گل نشد. حامد لک هم که امروز مورد اعتراض قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم مبارزه قشنگ و خوبی بود و نتیجه تساوی مقابل تیمِ 100 میلیاردی پرسپولیس جذابیت داشت. بازی منصفانه‌ای انجام دادیم و روی هم رفته اگر کسی خودش را هم روی زمین می‌انداخت، داور وظیفه دارد که آن زمان را به وقت‌های بازی اضافه کند، دیدید که پنج دقیقه هم وقت تلف شده گرفته شد. 

وی ادامه داد: از نحوه اعتراض هواداران به زننده پنالتی هم مشخص بود که خودشان به خودشان معترض هستند. ما از نتیجه راضی هستیم، چرا که امتیاز گرفتن در تهران کار سختی است. فارغ از این، جو رسانه‌ای هم به شدت به نفع پرسپولیس است. آنها یک تیم بزرگ و پرطرفدار هستند. من آدم فنی نیستم، اما پرسپولیس به سرعت بازی را شروع می‌کرد و تیم ما پرس می‌کرد، اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است، خطیبی خیلی خوب کار کرد و نواقص تیم را برطرف کرد. ضمن اینکه 9 نفر جدید هم این فصل به تیم ما اضافه شده‌اند و زمان می‌برد تا به هماهنگی کامل برسند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد حرکات رسول خطیبی در کنار زمین رو به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هر کسی یک آستانه تحملی دارد. ممکن است برخی خیلی سریع و خیلی دیرتر عصبانی شوند. گرفتن پنالتی در دقیقه 88 یعنی کار تمام است. آن اعتراض هم یک اعتراض معمولی بود و خطیبی اخطارش را هم گرفت. اشکالی ندارد ما که فوتبال معلولان و جانبازان نیست که حرکتی نداشته باشد. ممکن است سرمربی ما حرکاتی نشان داد ولی به معنی توهین نیست. خطیبی مربی خیلی خوبی است و بازیکن خوبی هم بوده است. من به طور کلی با او راحت هستم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار