Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و آکسون تهران که روز پنجشنبه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد با نتیجه ۹۱ بر ۹۰ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در کوارتر نخست این دیدار بازیکنان آکسون تهران تیم تازه راه یافته به لیگ برتر توانست بازی بهتری نسبت به قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها انجام دهد و ۱۹ بر ۱۳ صاحب برتری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پالایش نفت آبادان که نمی‌خواست بازینده نیمه اول این بازی باشد در کوارتر دوم بازی را در کنترل خود گرفت و ۱۸ بر ۱۲ پیروزی را کسب کرد.

با شروع کوارتر سوم تیم پالایش نفت آبادان به بازی هجومی رو آورد ولی حریف با انگیزه این تیم مانع پیروزی آبادانی‌ها شد تا نتیجه در این کوارتر ۲۳ بر ۲۰ به سود آکسون تهران به پایان برسد.

در کوارتر چهارم تیم پالایش نفت آبادان باز هم برتر از حریف خود ظاهر شد ولی رفته رفته تیم تهرانی نزدیک به میزبان خود بازی کرد و در پایان این پالایش نفت آبادان بود که ۲۲ بر ۱۹ به برتری رسید تا ۲ تیم در عدد ۷۳ مساوی شوند و بازی برای شناخت تیم پیروز به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیز بازی بین ۲ تیم بسیار نزدیک دنبال شد و این پالایش نفت آبادان بود که در ثانیه‌های پایانی با استفاده از غفلت مدافعان آکسون تهران با پرتاب سه امتیازی ۱۸ بر ۱۷ میهمانش را شکست داد تا در پایان با نتیجه نزدیک ۹۱ بر ۹۰ به برتری برسد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب