Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@05:30:26 GMT

زور سپاهان به پارسی‌ها نرسید

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۸۲۰۳

زور سپاهان به پارسی‌ها نرسید

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شهر جم متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان،‌ از ساعت 18 امروز و در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که  این مسابقه با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

رضا میرزایی در دقیقه 36 برای سپاهان گلزنی کرد و محمد نوری در دقیقه 5+45 و از روی نقطه پنالتی، گل تساوی پارس را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استنلی کی‌روش مهاجم سپاهان در دقیقه 59 یک پنالتی را از کنار دروازه به بیرون زد.

سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه در دقیقه 87 محمد محبی هافبک ملی‌پوش سپاهان را از زمین اخراج کرد. همچنین  محمد نوری، کاخابر کاکاشویلی، متین کریم‌زاده و فریبرز گرامی از پارس‌جنوبی جم و شایان مصلح، محمد محبی، سعید آقایی، رضا میرزایی و محمدرضا حسینی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

همچنین فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی با کارت قرمز داور مواجه شد.  این پنجمین دیدار امروز بود که با نتیجه تساوی خاتمه یافت. 4 دیدار قبلی هم مساوی شده بود.

بیشتر بخوانید: مصدومان سپاهان در دیدار با پارس جنوبی جم/ وضعیت نهایی مسلمان روز چهارشنبه مشخص می‌شود بانوان سپاهان،پارس بوشهر را پشت سرگذاشتند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پارس جنوبی زمین فوتبال نهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس