Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:07:12 GMT

جدال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۸۴۳۹

جدال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان برنده نداشت

در این دیدار که در استادیوم تختی شهر جم برگزار شد ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی  یک بر یک رضایت دادند.

ترکیب پارس جنوبی جم: فرناندو دخسوس- مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، متین کریم‌زاده(محمد ابراهیمی)، مگنو باتیستا، محمد نوری( ایمان باصفا)، بابک حاتمی، پوریا آریاکیا ( احمد بهاروندی) و رضا خالقی‌فر

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی، عزت الله پورقاز، شایان مصلح، امید نورافکن، مهدی کیانی، سجاد شهباز زاده، محمد محبی، رضا میرزایی(سید محمدرضا حسینی) وکی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

در این دیدار محمد نوری (پنالتی) برای پارس جنوبی جم و رضا میرزایی برای سپاهان اصفهان گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این دیدار را سید مهدی سیدعلی به همراه کمک‌های خود علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهادپور برعهده داشت.

در این دیدار محمد محبی بازیکن سپاهان و فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.

تیم فوتبال سپاهان با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم پارس جنوبی جم نیز با این تساوی هشت امتیازی شد و رتبه سیزدهمی خود را در جدول حفظ کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر محمد نوری پارس جنوبی جم تیم فوتبال سپاهان محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ آغاز شد که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

با وجود برتری نسبی مونیخی‌ها در ۴۵ دقیقه نخست، این رئال مادرید بود که از تنها موقعیت جدی خود به خوبی استفاده کرد و تک گل این نیمه را به ثمر رساند. گلی که وینیسیوس جونیور آن را به ثمر رساند، اما سهم بیشتر این گل را تونی کروس هافبک آلمانی رئال داشت که با یک پاس فوق العاده، مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک قرار داد.

رئال در نیمه دوم هم مثل نیمه نخست بازی دفاعی را به نمایش گذاشت و منتظر ضدحملات بود، اما این تاکتیک در این نیمه جواب نداد و حملات بایرن موثرتر بود. باواریایی‌ها ابتدا در دقیقه ۵۳ گل نخست را زدند.  پاس در عرض لایمر به لروی سانه رسید و وینگر آلمانی بایرن مونیخ به زیبایی از بین رئالی‌ها گذر کرد تا به محوطه جریمه برسد و در نهایت با شلیک زیبای خود لونین را به زانو درآورد.

تنها ۳ دقیقه بعد، جمال موسیالا وارد محوطه جریمه رئال شد و با خطای وازکز سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. هری کین پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و بایرن را در مونیخ پیش انداخت.

بعد از این گل و با تعویض‌های آنچلوتی رئال کمی از لاک دفاعی خارج شد و در دقیقه ۸۲ با خطای کیم مین جائه مدافع کره‌ای بایرن روی رودریگو، پنالتی برای رئال گرفته شد و وینیسوس جونیور دبل کرد و بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه همه چیز به بازی برگشت در برنابئو کشیده شد تا یک پای فینال ومبلی مشخص شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت