Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف هم رفتند.

اخبار ورزشی- در نیمه اول سپاهان موفق شد توسط رضا میرزایی در دقیقه 39 به گل برسد. وقت‌های تلف‌شده نیمه اول پارس جنوبی جم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد نوری این ضربه را به گل تبدیل کرد. سپاهان در نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک‌داوران: علیرضا ایلدروم – فرهاد فرهادپور

گل: رضا میرزایی 39، محمد نوری 47

کارت زرد: شایان مصلح، سعید آقایی، رضا میرزایی از سپاهان و کاکاشولی، متین کریم‌زاده، فریبرز گرامی محمد نوری  از پارس کارت زرد

کارت قرمز: محمد محبی، فراز کمالوند

سپاهان 19 امتیازی شد و در صدر باقی ماند. پارس جنوبی هم 8امتیازی شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر محمد نوری پارس جنوبی لیگ برتر محمد نوری سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)