Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پارس جنوبی همچنین اذعان کرد تیمش یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ از نظر بودجه است.

طرفداری- هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس با تساوی 1-1 سپاهان و پارس جنوبی در شهر جم به اتمام رسید.

به گزارش فارس، مرتضی اسدی، مربی پارس جنوبی پس از این تساوی گفت:

بازی خوبی بود؛ بخصوص در نیمه اول که چندین موقعیت خوب داشتیم اما بدلیل بدشانسی و کم دقتی تبدیل به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق العاده کار کردیم و مستحق پیروزی بودیم. سپاهان تیم فوق العاده ای است و صدرنشین لیگ. امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند و تیممان روز به روز بهتر شود.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد:

یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ از نظر بودجه هستیم. تغییرات زیادی هم در تیم صورت گرفته و نیاز به زمان داریم. رفته رفته بهتر می‌شویم و به اهداف کادر فنی نزدیک می‌شویم. باید بیشتر تلاش کنیم تا نواقص را برطرف کنیم.

اسدی درباره تعویض محمد نوری گفت:

نوری، کاپیتان و بازیکن موثر ما است. سپاهان بعد از دقیقه 60 رو به بازی مستقیم آورد و مجبور شدیم یک هافبک دفاعی اضافه کنیم. با نظر کمالوند تغییرات انجام شد تا از دریافت گل جلوگیری شود. دو بال کناری خود را هم تعویض کردیم تا با حضور بازیکنان تازه نفس، از ضدحملات استفاده کنیم.

وی درباره قضاوت داور گفت:

بحثی درباره داوری ندارم. هر قدر صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد. اگر اتفاقات هفته گذشته برای یکی از تیم‌های مطرح رخ می‌داد، تمام هفته درگیر آن بود، اما کمیته داوران خیلی عادی با این موضوع برخورد کرد. این همه کمالوند صحبت کرد، اما به جایی نرسید.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نمی‌گویم اشتباهات داوری عمدی است، اما چرا تمام اشتباهات فقط گریبان ما را می‌گیرد. مشکلات مالی کم است، مشکلات داوری هم اضافه شده است. با چنگ و دندان تیم را سر پا نگه داشته‌ایم. اگر اعتراض نکنیم حقمان را می‌خورند و اگر اعتراض کنیم، محروم می‌شویم.

اسدی درباره اعتراض بازیکنان پارس به داور گفت:

بعد از پنالتی بازیکنان اعتقاد داشتند تصمیم داور اشتباه بوده است. با وجود صحبت‌های کمالوند برای حفظ آرامش، در واکنش به تصمیم اشتباه داور اعتراض کردند و چندین کارت دریافت کردیم. امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق پارس جم دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد:

دو، سه بازیکن مصدوم داریم که جزو مهره‌های اصلی ما هستند. از تماشاگران واقعی پارس تشکر می‌کنم که تا دقایق آخر تیم را تشویق کردند. مدیون آنها هستیم، بچه‌ها هم تمام توانشان را برای آنها می‌گذارند. امیدوارم روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

فریئری کاپوتی و همکارانش در سری آ تاریخ‌ساز شدند.

طرفداری | برای اولین بار، یک تیم داوری زن، سوت بازی اینتر و تورینو را به دست می‌گیرد.

در یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ سری‌آ ایتالیا، برای اولین بار یک تیم داوری متشکل از زنان، مسئولیت قضاوت یک مسابقه را بر عهده خواهد گرفت. این تیم در دیدار روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و تورینو سوت خواهد زد. ماریا سوله فریئری کاپوتیبه عنوان داور وسط، فرانچسکا دی مونته و تیزیانا تراشیاتی نیز به عنوان کمک داوران در این دیدار حضور خواهند داشت.

فریئری کاپوتی که پیش از این به عنوان اولین زن داور در سری‌آ ایتالیا تاریخ‌سازی کرده بود، اکنون با رهبری یک تیم داوری از زنان، گامی دیگر در جهت ارتقای جایگاه زنان در دنیای داوری فوتبال برداشته است. گفتنی است خانم فریئری کاپوتی در مهرماه 1401 و در دیدار ساسولو و سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ 2022/23 که با برتری 5-0 ساسولو خاتمه یافت، داور این بازی به عنوان یک زن بود تا او به عنوان اولین داور زن سری آ لقب بگیرد.

روز تاریخی فوتبال ایتالیا؛ قضاوت اولین داور زن در سری آ / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال