Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت : مهم نیست چه کسی در هر دیدار گل می‌زند و پیروزی گیتی‌پسند در هر دیدار مهم‌تر است. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید احمدعباسی پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند مقابل هایپر شاهین‌شهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و به ثمر رساندن 4 گل در این دیدار اظهار داشت: مهم نیست چه کسی در هر دیدار گل می‌زند و پیروزی گیتی‌پسند در هر مسابقه مهم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل نخست شرایط خوبی نداشتیم، اما امیدواریم در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط را تغییر دهیم. در این دیدار نیز چند مصدوم داشتیم، اما در مجموع عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی گیتی‌پسند: هر تیمی مقابل گیتی‌پسند حاضر می‌شود با تمام توان بازی می‌کند؛ عملکرد داوری رضایت‌بخش بودپیروزی پرگل گیتی‌پسند در شهرآورد فوتسال اصفهانعلی‌اصغر حسن‌زاده به گیتی‌پسند اصفهان پیوست

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: در نیم‌فصل دوم دیدارها پرفشارتر است و باید در هر دیدار  امتیاز کسب کنیم.

وی درباره این‌که گل اول او با خطا به ثمر رسید گفت: به هیچ عنوان روی بازیکن هایپر خطا نکردم و برخوردم با بازیکن این تیم یک برخورد عادی بود و خطا نبود.

به گزارش تسنیم دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و هایپر شاهین‌شهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه 6 بر 3 به سود گیتی‌پسند به پایان رسید تا شاگردان بی‌غم جایگاه خود را در رده دوم جدول متسحکم کنند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود